multimediedesigner søger samarbejdspartner~
Fra : Adam Jensen

Dato : 09-04-02 10:40

Hej!

Jeg søger samarbejdspartnere til et webudviklingsprojekt i
forbindelse med det afsluttende eksamensprojekt på
multimediedesigneruddannelsen.

Produktet vil blive en prototype på en kommunal serviceportal der
gerne skulle vise hvad en kommunal hjemmeside kunne udvikle sig
til.

Jeg søger samarbejdspartnere til at få løst følgende opgaver:

Udvikling af funktioner i PHP der skal kunne arbejde sammen med
database i XML og/eller MySQL

Overordnet ligger der nu et koncept til serviceportalen, der er
blevet udviklet under et praktikophold hos Kommunernes
Landsforening.

Mange venlige hilsner

Adam Jensen

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Kim Emax - ayianapa.~

Dato : 09-04-02 15:48

"Adam Jensen" <adam@gokgok.com> skrev

> Jeg søger samarbejdspartnere til et webudviklingsprojekt i
> forbindelse med det afsluttende eksamensprojekt på
> multimediedesigneruddannelsen.

lyder som om du søger gratis arbejdskraft? Ellers er jeg på

--
Take Care
Kim Emax - Freelance programmør - Pt. Job og opgavesøgende.

Fra : adam jensen

Dato : 10-04-02 09:15

Kim Emax - ayianapa.dk wrote in
dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

Hej Kim,

Det er helt rigtigt spottet (-:)

Adam

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 09-04-02 20:51

> Overordnet ligger der nu et koncept til serviceportalen, der er
> blevet udviklet under et praktikophold hos Kommunernes
> [...]

Kontakt mig på tcr480@ofir.dk

mvh

Johan