Adope Photoshop kombineret med FP
Fra : Roland Vogt

Dato : 08-04-02 13:21

Hej!

Jeg har lavet et fedt - synes jeg selv - billede i Photoshop. Jeg skal have
netop det design til at fungere som hjemmeside. Hvordan indrammer jeg eks en
lille tekst (NYHEDER) på det store billede ..... Så denne lille tekst kan
klikkes på og fungere som link?

Jeg kan sende det hvis nødvendigt ....

Mr Nasty
Nasty@chicks.dk

Fra : Tania

Dato : 08-04-02 14:04

Hvordan indrammer jeg eks en
> lille tekst (NYHEDER) på det store billede ..... Så denne lille tekst kan
> [...]

Hej,

Du laver et polygonalt hotspot eller hvis det er firkantet et
rektangulært hotspot, så skulle det være klaret.

Tania

Fra : Roland Vogt

Dato : 08-04-02 15:41

Kan du komme online på MSN (judoroland@hotmail.com) eller ICQ 21154062

så sender jeg billedet og forælle hvad skal indrammes

Fra : Roland Vogt

Dato : 08-04-02 16:46

Fandt ud af det; det er ikke bare altid tingene ligger foran din næse i
Frontpage