Tøj str.
Fra : Mette Frederiksen

Dato : 08-04-02 11:21

hejsa!

Jeg sidder her og kunne godt tænke mig at sætte mine delmål mod den slanke
figur i tøj størrelser...

jeg har bare ikke nogen anelse om hvor meget jeg skal tabe for at gå 1, 2
eller 3 størrelser ned?!?!

pt. vejer jeg 88,9 kilo, er 169 høj og bruger str 48.....

hvad bruge i andre piger? hvad skal jeg tabe for at gå en størrelse ned?!?!

Jeg ved at det er lidt svært at svare på.. da det jo er meget forskelliget
fra person til person.. men hvis der kommer nok svar kan jeg vel lavet en
"cirka-gennemsnitsberegning"! *S*

Tak for hjælpen
Mette

--
^~^
http://www.valo.dk

Fra : Lisbeth Pedersen

Dato : 08-04-02 14:57

Jeg er 173 høj vejer 85 kg og bruger str 44 - 46.
VH LKP

Mette Frederiksen <rollike@frederiksen.mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a8rq7f$l2r$1@sunsite.dk...

Fra : Mette Svangren

Dato : 08-04-02 15:56

"Mette Frederiksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fra person til person.. men hvis der kommer nok svar kan jeg vel lavet en

Jeg er ca. 160 cm og vejer 78 kg, -bruger som oftest str. 42-44...og mindes
dengang jeg som nybagt studine brugte str. 36. Ak ja, those were the days

MVH Mette

Fra : Janne Ballegaard

Dato : 11-05-02 20:55

Jeg er 167 cm høj, vejer 64 kg. og bruger str. 38/40 i tøj.

Mvh Janne

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 08-04-02 16:57

> [...]
> pt. vejer jeg 88,9 kilo, er 169 høj og bruger str 48.....
> hvad bruge i andre piger? hvad skal jeg tabe for at gå en størrelse

Jeg fylder nogenlunde det samme som dig og har på et tidspunkt fået at
vide, at jeg skal tabe 6 kilo for at gå en tøjstørrelse ned.

Venlig hilsen
Henriette Døssing

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 08-04-02 17:31

> Jeg fylder nogenlunde det samme som dig og har på et tidspunkt fået at
> vide, at jeg skal tabe 6 kilo for at gå en tøjstørrelse ned.

Så kan jeg jo kun sige at der er håb forude! *S* dejligt! *S* 6 kilo.. det
burde da være til at overkomme! *S* ja det ville altså være lækkert at komme
i en 44-46 igen! *S*

Jeg har en del tøj til at hænge som jeg ikke kan passe!!! *S* det hænger og
venter på mig! *S*

Mvh Mette

Fra : Girlie

Dato : 08-04-02 17:50

> [...]
>
> pt. vejer jeg 88,9 kilo, er 169 høj og bruger str 48.....
>
> hvad bruge i andre piger? hvad skal jeg tabe for at gå en størrelse

Jeg er 150 cm, 45 kg, bruger 32-34...
Da jeg var tykkest brugte jeg str. 42!

Jeg har tabt ca 25 kg - så skal vi sige mellem 4-5 kg. pr. størrelse?

Fra : Merete

Dato : 08-04-02 20:41

Hej Mette

Jeg er 1.63 høj og er gået ned fra

83 kg, str. 46-48
77 kg, str 44
72 kg, str 42
65 kg, str 38-40

Det passer vist meget godt med 4-6 kg pr størrelse, selvom tøjstørrelser jo
er håbløst upræcise fra mærke til mærke *SSS* Satser selv på at tabe 5 til,
så jeg kan komme ned i en 36'er. Disse resultater er forresten opnået på et
år med hård motion+kostomlægning - det kan være det også har indflydelse på
resultatet.

Hilsen
Merete

Fra : Helga

Dato : 11-04-02 05:52

"Merete" <msj@e-box.dk> wrote in message
> [...]
et
> år med hård motion+kostomlægning - det kan være det også har indflydelse

Hvor underligt... Jeg er 1.64 og vejer 63 kg, men jeg bruger strl. 42.

Helga

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 11-04-02 06:42

"Helga" <heldigehelga@hotmail.com> wrote in message

> Hvor underligt... Jeg er 1.64 og vejer 63 kg, men jeg bruger strl. 42.

jeg er selv 164 og synes egentlig den ovenstående liste passer meget godt på
mig....
det er ikke underligt at du bruger 42... det er jo ikke kiloene der afgør
din størrelse..... det er fordelingen af dem...... det kan være vi feks har
mere siddende på overkrop og bryst end du har?

--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 14-04-02 19:51

> [...]
har
> mere siddende på overkrop og bryst end du har?

Jeg er hoppet fra det at lave et skema... *S* men har allige vel fået noget
ud af denne lille diskution! *S* Nu har jeg flere steder hørt at der skal
ca. 5 kilo af for at gå en størrelse ned! *S* Så hvis nu jeg rengner med 5-6
kilo pr. størrelse så bliver jeg vel ikke skuffet! *S*

I skal allesammen have mange tak for hjælpen! *S*

Mvh Mette

Fra : Anja

Dato : 09-04-02 16:34

"Mette Frederiksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> skrev
> jeg har bare ikke nogen anelse om hvor meget jeg skal tabe for at gå 1, 2
> eller 3 størrelser ned?!?!

For mig er en størrelse ca 8 kg, men jeg er også 1,78 høj (det er
selvfølgelig flere kilo jo højere man er).

mvh Anja

Fra : Lene Nielsen

Dato : 10-04-02 14:21

Jeg vejer 75 kg og bruger str. 42

Hilsen Lene

--
Jeg tror, jeg har set det største, der er sket. Da jeg så, en elefant fløj.