Har bestilt FWA 26-01 men ikke fået det en~
Fra : Carsten Larsen

Dato : 08-04-02 09:09

hej alle

Jeg er formand for en internetforening her på amager, og vi har bestilt
Sonofon 4Mbit FWA den 26-01-2002 og blev informeret ved bestilling om at de
påregnede at installere det omkring den 01-03-2002

Da der ikke skete noget der, ringede jeg ind og rykkede for det, og fik at
vide at masten først var klar den 01-04-2002.

Nu ringede jeg derind i fredags og fik at vide at det nok først blev den
18-04-2002

Er der nogen andre der har prøvet tilsvarende, eller er der nogen af jer der
bor på amager som har bestilt FWA og rent faktisk har fået det leveret?

Grunden til at jeg spørger, er ikke at jeg er meget utålmodig, da jeg
sagtens kan vente, men nogle af vores beboere har hørt rygter om at det
firma som leverer FWA udstyret til Sonofon skulle være krakket, og det
skulle så være derfor at de ikke kan leveret FWA til os endnu.

Det irriterer mig bare lidt, at de bliver ved med at rykke datoerne, og ikke
vil rykke ud med en eksakt leveringsdato, hvis det er fordi de ikke kan
skaffe udstyr er det jo en ærlig sag, så må vi jo bare vente.

Er der nogen af jer der har hørt de rygter?

mvh

Carsten Larsen
www.sundbynet.dk

Fra : Martin

Dato : 08-04-02 11:17

"Carsten Larsen" <carstenANTISPAM@sundbynet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skaffe udstyr er det jo en ærlig sag, så må vi jo bare vente.
>
> Er der nogen af jer der har hørt de rygter?

Er opkoblingen en almindelig privatforbindelse eller erhvervsopkobling ?
Mener nemlig der er stor forskel på udstyret, især hvis der er forskel på
Ghz.

mvh

Martin

Fra : Carsten Larsen

Dato : 08-04-02 13:05

Almindelig forbindelse til 1529 om måneden for 4 mbit

mvh Carsten

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-04-02 18:40

"Carsten Larsen" <carstenANTISPAM@sundbynet.dk> wrote in message

> [...]
> firma som leverer FWA udstyret til Sonofon skulle være krakket, og det
> skulle så være derfor at de ikke kan leveret FWA til os endnu.

Nu ved jeg ikke om Sonofon har andre levendøre.

Men spikebroadband, er nok bare opkøbt af andet firma...

Ved www.spikebroadband.com bliver man viderstillet til "remec"

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 08-04-02 19:50

It seems Bjarke Hansen wrote:
> Nu ved jeg ikke om Sonofon har andre levendøre.
>
> Men spikebroadband, er nok bare opkøbt af andet firma...

Det var nu et konkursbo Remec købte.

--
Kasper Mejlgaard

Fra : Karsten Thygesen

Dato : 12-04-02 08:37

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> writes:

> [...]
>
> Nu ved jeg ikke om Sonofon har andre levendøre.
>
> Men spikebroadband, er nok bare opkøbt af andet firma...

Jep, men Sonofon har sikret sig fortsat leverance og udvikling, så det
er ikke en showstopper...

MvH
Karsten

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 08-04-02 21:55

Hej

> [...]

>vide at masten først var klar den 01-04-2002.

>Nu ringede jeg derind i fredags og fik at vide at det nok først blev den

"Og sådan kan det blive ved" - Nej ok, det ved jeg ikke, men på "min"
Sonofonmast har de nu udskudt det måned for måned siden August sidste
år, og den er stadig ikke klargjort til FWA.

Skal bemærke at jeg ikke har bestilt det, men derimod bestilt
information så snart masten var klar, men man hører intet, og hver gang
jeg checker op på sagen, står der en ny måned frem i tiden. Så noget
tyder på at deres timing er skredet godt og grundigt.

(Mast: Frederiksværk Nord)

--
M.v.h. Ole®

Fra : Carsten Larsen

Dato : 08-04-02 22:29

hej ole

det virker som om vi er i samme situation, det er ret frustrerende at man
ikke kan få en ordentlig udmelding fra sonofon af.

mvh Carsten

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-04-02 17:00

> det virker som om vi er i samme situation, det er ret frustrerende at man
> ikke kan få en ordentlig udmelding fra sonofon af.

Jup, og prøv lige at husk tilbage.. Hvor de skulle have dækket 95% af
danmark, for snart et år tilbage