New York City - what to do, what to see, w~
Fra : [5000] Tony

Dato : 08-04-02 08:19

Turen går snart over there.

Hvad skal man se? Hvad skal man besøge?

pft

Tony

Fra : Michael

Dato : 08-04-02 12:51

Hej Tony ! - og måske andre

Kig ind på denne side om vor tur til den store by.
http://home9.inet.tele.dk/michulla/page8.html

God tur

Hilsen fra

Ulla og Michael

Fra : [5000] Tony

Dato : 08-04-02 19:28

> Kig ind på denne side om vor tur til den store by.
> http://home9.inet.tele.dk/michulla/page8.html
>
> God tur

Tak og mange tak for tippene.

Tony

Fra : Jan

Dato : 08-04-02 18:13

> Hvad skal man se? Hvad skal man besøge?

Tjaae..at betale penge for at se Point Zero er blasfemi i mine øjne
ihvertfald.....

Men det er jo smag og behag

/Jan

Fra : [5000] Tony

Dato : 08-04-02 19:02

> Tjaae..at betale penge for at se Point Zero er blasfemi i mine øjne
> ihvertfald.....
>
> Men det er jo smag og behag

Øhh, for meget fritid?

Tony

Fra : Jan

Dato : 08-04-02 19:08

> Tjaae..at betale penge for at se Point Zero er blasfemi i mine øjne
> ihvertfald.....
> Men det er jo smag og behag
> Øhh, for meget fritid?

Nøhhh....

Jeg fatter bare ikke de dobbelt-moralske amerikanere, og alle de turister
der hopper lige ned i deres "dobbeltmoralske fælde".

Først skal hele verden synes at det er synd for dem, for derefter at tjene
penge på det !

Så er jeg altså ligeglad hvad pengene går til. Hvis de har for få til at
hjælpe deres eget folk så kunne de måske holde op med at dræbe afghanere og
palæstinensere

/Jan

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 08-04-02 19:23

On Mon, 8 Apr 2002 20:07:31 +0200, "Jan" <jan@ingenmail.dk> wrote:

> [...]
>der hopper lige ned i deres "dobbeltmoralske fælde".
>
>Først skal hele verden synes at det er synd for dem, for derefter at tjene

Der var flere turister i New York (og færre konkurser i fly-og
turistindustrien i USA) før bombningen af WTC (kaldes Ground Zero,
ikke Point Zero), så man kan næppe beskylde "amerikanerne" (er det
allesammens skyld?) for at tjene penge på det.

I øvrigt er der ikke længere meget mere at se, end på hvilken som
helst byggeplads - og der kræves ikke entre (hvis du selv skulle få
lyst).

Lars

Fra : Jan

Dato : 08-04-02 19:30

> [...]

> I øvrigt er der ikke længere meget mere at se, end på hvilken som
> helst byggeplads - og der kræves ikke entre (hvis du selv skulle få

Jeg så på DR at de krævede penge for det. Folk stod i kø ved billetlugerne.
Så jo, jeg tror der bliver krævet penge for det.

Men selvfølgelig, TV har før løjet.

/Jan

Fra : [5000] Tony

Dato : 08-04-02 19:29

> Nøhhh....
>
> Jeg fatter bare ikke de dobbelt-moralske amerikanere, og alle de turister
> der hopper lige ned i deres "dobbeltmoralske fælde".

Der kan skrives bøger om det jeg ikke fatter, men jeg har ikke lyst til at
diskutere det med dig.
Jeg synes det er ærgerligt at du svarer som du gør, for det fjerner fokus
fra det der var emnet i min post. Hvis det ikke var tydeligt nok, ønskede
jeg at høre fra folk der havde erfaringer med New York City. Sådan i stil
med Michaels indlæg.

Tony

Fra : Jan

Dato : 08-04-02 19:29

> [...]
> jeg at høre fra folk der havde erfaringer med New York City. Sådan i stil

Jeg er skam enig. Og jeg mener heller ikke det er det rette sted at
diskutere det. Jeg er bare så træt af de skide amerikanere.

Verdens største mordere, og verden tilbeder dem. Eller den vestlige
ihvertfald.

Men lad os stoppe her...håber du får en god tur under alle omstændigheder

/Jan