Kort til 2D og spil på 19" ?
Fra : Morten Klostergaard

Dato : 01-02-01 09:44

Hvad skal man købe når man normalt arbjeder i 1600x1200 32 bit farver på en
19" skærm og synes at når man endeligt skal spille går det for langsomt med
det gamle G400 MAX ?

Største krav: PERFEKT 2D billede

\MK

Fra : Peter Jensen

Dato : 01-02-01 12:19

"Morten Klostergaard" <Morten@Klostergaard.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> 19" skærm og synes at når man endeligt skal spille går det for langsomt

Hmm så er det nok den bedste løsning du har nu!

ATI Radeon skulle vist være det kort der kommer
nærmest Matrox i 2D, men jeg har ikke selv
prøvet sådan et kort .

Til gengæld er det noget hurtigere i 3D.

Men du har 2D som det vigtigste - ergo:
Matrox er sagen...

--
Peter J

Fra : Fear

Dato : 01-02-01 15:37

ja køb et ATI RADEON eller ingenting
Geforce kort har meget dårlig 2d

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 01-02-01 17:22

"Fear" <asa@vaa.dk> skrev i en meddelelse
> ja køb et ATI RADEON eller ingenting
> Geforce kort har meget dårlig 2d

Hvad er hastigheds forskellen Radeon DDR vs. Geforce 2 GTS ?

\MK

Fra : Nitros

Dato : 02-02-01 01:21

>Hvad er hastigheds forskellen Radeon DDR vs. Geforce 2 GTS ?
>
>\MK

Ati kan ikke helt følge med, især ikke i 16 bit farver!
Men det er noget der ligner 90% af geforcet i ydelse,
bare et generelt skud, se www.anandtech.com
Han har lavet en sammenligning!

Nitros

Fra : Kenneth Ahn Jensen

Dato : 01-02-01 17:48

On Thu, 01 Feb 2001 08:44:20 GMT, "Morten Klostergaard" <Morten@Klostergaard.dk> wrote:

> [...]
>19" skærm og synes at når man endeligt skal spille går det for langsomt med

Som allerede nævnt, får du ikke bedre 2d billede end Matrox. Ikke engang Geforce-jeg-skal-gi-dig med
DDR og hele svineriet. Desværre, for jeg ville gerne selv have Matrox kvalitet med Geforce ydelse,
men må nøjes med det sidste.

Kenneth
~ --- Seti@Home --- ~
~ 265WU/1510hrs ~