Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Termiske foto Prof/privat.
Fra : Ciano Holst

Dato : 07-04-02 19:15

Jeg søger information om termiske undersøgelser.
Vi bor i et hus på 55m2 i grundplan, men med stue, 1. sal og kælder.
Vi bruger ca. 3-4000L. olie om året. og synes det er lidt for meget.
Vi kunne tænke os at vide hvem der kan finde varmetabet, eller det noget man
kan gøre selv?
Jeg har hørt noget om at man kan købe en infrarød film til sit eget kamera,
og kunne tænke mig at høre om der var nogen der skulle vide noget om det?
Med venlig hilsen Steen.

Fra : Per Einar Forberg

Dato : 07-04-02 20:39

Hei.

Jeg tror kanskje det vil være lurt å leie et firma til å gjøre denne jobben.

Jeg har sett et termisk kamera til salgs en gang. Bruktprisen lå på
150.000,- kroner.

Men jeg er ingen ekspert på området!

Hilsen Per Einar Forberg
Norge

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 07-04-02 20:56

Ciano Holst wrote:

> Jeg søger information om termiske undersøgelser.

Der ar for nylig været en længre tråd om "infrarøde film", den kan du
med fordel læse, hvis du kigger lidt baglæns.

I et indlæg er der også et links til et firma, der laver termografi.