Børnevenlige spil til 4 årig
Fra : Rita

Dato : 07-04-02 17:37

Hvad er der af børnevenlige spil til en 4 årig? Alle simple spil har
interesse, men der må også gerne være noget med bilkørsel.
Spillene skal foregå med en langsom hastighed eller er der spil,
hvor man selv kan regulere hastigheden?

Sidder nogle inde med nogle gode adresser til onlinespil? Også
noget en 4 årig kan finde ud af.
--
Hilsen Rita
Hjemmeside: http://www.ritaolesen.dk

Fra : Henrik Dissing

Dato : 07-04-02 18:27

On Sun, 7 Apr 2002 18:36:50 +0200, Rita wrote:

> [...]
>interesse, men der må også gerne være noget med bilkørsel.
>Spillene skal foregå med en langsom hastighed eller er der spil,

Jeg tror Lego Racers vil være sagen. Der er vist en 2'er ude.

http://www.lego.com/software/default.asp

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : Rita

Dato : 08-04-02 09:52

"Henrik Dissing" <hendis@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:1a01bu4mdsjleu2ebegq6qg4h7sipr6am6@4ax.com...
> Jeg tror Lego Racers vil være sagen. Der er vist en 2'er ude.
> http://www.lego.com/software/default.asp

Hej Henrik
Tak for dit svar, så er der noget konkret at gå efter.
M.v.h. Rita

Fra : Michael Petersen

Dato : 08-04-02 14:41

Rita wrote:
> [...]
> hvor man selv kan regulere hastigheden?
>
> Sidder nogle inde med nogle gode adresser til onlinespil? Også

Prøv at kigge på www.levende.dk De laver knaldgode børnespil. Eller også
www.ubisoft.dk som laver enkelt (men ganske gode) børnespil

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my hardrive?

Fra : Rita

Dato : 08-04-02 14:54

"Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.dk> skrev i en meddelelse news:14hs8.20622$iY5.711946@news010.worldonline.dk...
> Prøv at kigge på www.levende.dk De laver knaldgode børnespil. Eller også
> www.ubisoft.dk som laver enkelt (men ganske gode) børnespil

Hej Michael
Tak for dit svar.
Rart at vide, hvad man skal gå efter.
M.v.h. Rita

Fra : S. B.

Dato : 08-04-02 16:55

[...]

Du kan finde online spil på:
http://byskovvej.dk/games/
http://www.poohworld.dk/
http://www.outsearch.dk/marianne/dansk.phtml?side=onlinespil
http://www.boboland.com/dk/boboland.htm
http://www.disney.dk/index_flash.html
http://www.foxkids.dk/
http://www.lego.com/playjr/
http://www.popit.dk/?Count=1
http://www.elefant.net/
http://www.trafiksjov.dk/index2.html
http://www.gameover.dk/

Der skal nok være nogen imellem til en 4 årig.

Min Datter spiller:
Rasmus Klump
Pippie
Cirkeline