Palit Daytona GF3 TI200 fejl.
Fra : Jacob Larsen

Dato : 07-04-02 16:01

Hej gruppe

Jeg sidder med et Palit Daytona GF3 TI200 64MB DDR, som fryser i de 3D
spil jeg prøver det med. Har set i gruppen, at sendingen fra december
var fejlbehæftet. Er der nogen, der ved hvilke serienumre, det drejer
sig om? Har sendt en mail til butikken, og der har de i hvert fald
ikke hørt, at de skulle være trukket tilbage.

/Jacob Larsen

Fra : Arne

Dato : 07-04-02 16:28

Jeg købte mit i december og fik det byttet i starten af Januar.(frøs i RTCW)

Eivind

Det nye jeg fik kører bare super duper - er OC'et helt vildt og kører 100%
stabilt

Fra : Groggy

Dato : 07-04-02 20:56

"Arne" <Eivind.Olsen@XXX.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det nye jeg fik kører bare super duper - er OC'et helt vildt og kører
100%
> stabilt

Hvilket program bruger du til at overclocke med? Spørger kun lige fordi jeg
selv mangler et program at gøre det med.

Med venlig hilsen

Andreas Hansen (Groggy)

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-04-02 12:08

"Groggy" <groggy@mail.dk> skrev:
> Hvilket program bruger du til at overclocke med?
> Spørger kun lige fordi jeg selv mangler et program at
> gøre det med.

Der findes nogle på www.tweakup.dk

/Mikael

Fra : Groggy

Dato : 08-04-02 13:04

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Der findes nogle på www.tweakup.dk

Jeg takker.

Med venlig hilsen

Andreas Hansen (Groggy)

Fra : Arne

Dato : 08-04-02 16:39

Rivatuner

Husker ikke linken - men fandt den vha min ven

www.google.com

Eivind