taxamusik
Fra : KO

Dato : 07-04-02 15:17

Hejsa

Køre taxa ca. hver 2. weekend. Her kunne det jo være rart med noget musik,
som "alle" gider høre..... Har i nogle forslag?

Har selv tænkt på bl.a.:
Haddaway - What Is Love
Men At Work - Land Down Under
Baltimore - Tarzan Boy

Altså noget lidt i stil med dette.........

Fra : Torben Larsen

Dato : 07-04-02 19:11

"KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Men At Work - Land Down Under
> Baltimore - Tarzan Boy
>
> Altså noget lidt i stil med dette.........

Kan du ikke bare tune ind på P4, de spiller da ikke andet end den slags....
--
Torben
http://www.petitiononline.com/warcrime/

Fra : Robert Eriksen

Dato : 07-04-02 19:38

KO wrote:

> Hejsa
>
> Køre taxa ca. hver 2. weekend. Her kunne det jo være rart med noget musik,
> som "alle" gider høre..... Har i nogle forslag?

Det er vist umuligt. F.eks. får jeg selv små røde knopper af Haddaway.
Bedste forsøg er nok Radio2, eller Sky Radio. Til nøds PopFM hvis de dog bare
ikke snakkede så meget.

/Robert

Fra : -Carina

Dato : 07-04-02 20:43

> [...]
> Men At Work - Land Down Under
> Baltimore - Tarzan Boy
>
> Altså noget lidt i stil med dette.........

Hvad med bare den gængse P3, den foretrækker jeg når jeg er kunde

(Dog læner P3 sig op af en 'foretrak!' fra min side...., men jeg mangler et
bedre alternativ) Og nej, små som store lokalstationer er ikke et
alternativ!

-Carina

Fra : Hans Pedersen

Dato : 07-04-02 21:24

On Sun, 7 Apr 2002 16:16:50 +0200, "KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> wrote:

>Haddaway - What Is Love
>Men At Work - Land Down Under
>Baltimore - Tarzan Boy

Hvis du spillede ovenstående numre, mens jeg var passager i din taxa,
ville du pænt blive bedt om at slukke...

Selv finder jeg det ret underholdende med lokalradio, når jeg engang
imellem bliver fragtet i taxa udenfor hjembyen.

Hans Pedersen, Esbjerg
ICQ: 9178476 | http://h2ns.dk

Fra : Max

Dato : 07-04-02 21:43

Hej Kim

> Køre taxa ca. hver 2. weekend. Her kunne det jo være rart med noget musik,
> som "alle" gider høre..... Har i nogle forslag?

Det bliver jo nok en uoverkommelig opgave at lave sådan en liste, men jeg sender
lige lidt af min playliste fra computeren, det er numre plukket fra min CD og plade
samling, en liste jeg spille når jeg bare skal bruge musik og den er i hvertfald
varieret, nok noget gammelt lort det meste vil mange mene, men der er vel
også andre end teenagere der køre taxa, og forøvrigt kan mange af de teen-
agere der kommer her i huset godt lide musiken.

Listen er lavet gennem længere tid, så numre jeg bliver træt af bliver smidt ud og
nye kommer til, det er jo nemt, det var noget mere besværlig den gang man lavede
blandede bånd til kassette spilleren.

Her er så listen, du kan jo bruge den så plukliste.

Dire Straits - Calling Elvis
Cat Stephens - Father & Son
Joe Cocker - With A Little Help From My Friends
10CC - I'm not in love
Redbone - We Were All Wounded At Wounded Knee
The Beatles - Let It Be
Delta Cross band - Six Days On The Road
Art Gartfunkel - Bright Eyes
The Beatles - I Feel Fine
Hanne Boel - Son of a preacherman
David Bowie - Life On Mars
Gerry Rafferty - Baker street
Shadows - Apache
Eric Clapton - Cocaine
Elton John - Sacrifice
Steve Ray Waugan
Paul McCartney - Another Day
Manfred Man - Quin the Eskimo
Queen - Radio Ga Ga
The Beatles - Blackbird
Art Garfunkel - A Poem On The Underground Wall
Billy Joel - Leningrad
Dire Straits - Sultans Of Swing
Peter Green - Bandit
Paul McCartney - If You Wanna
The Beatles - Day Tripper
Gerry Rafferty - Night Owl
Genesis - Home By the Sea
Mark Knopfler - Sands Of Nevada
Gasolin - Legenden om Josha og Ming
Sarsted, Peter - Where do you go to my lovely
Elton John - Song For Guy
Dire Straits - It never rains
Delta Cross - Old Man's Blues
CLAPTON Eric - layla
Dire straits - Water Of Love
Sneakers - Mens vi venter på i morgen
Bob Dylan - Shelter From The Storm
Bob Dylan - One More Cup Of Coffee
R.E.M. - Man on the Moon
The Beatles - I Want to Hold Your Hand
Niel Young - A Horse With No Name
Dire Straits - The Man's Too Strong
Pink Floyd - On the Turning Away
Gasolin - The last Jim
David Lindley - Quarter of a Man
Shadows - Peace pipe
ELO - Calling America
10 CC - Good morning judge
Guns 'N' Roses - Knockin On Heavens Door
Sebastian - Fuld Af Nattens Stjerner
BBK & EC - Riding With The King
Georg Thorogut - Who Do You Love
Shadows - Wonderful land
Sam Cook - Don't Know Much About History
Queen - I Want To Break Free
Credence Clearwater Revival - Have You Ever Seen the Rain
Bryan Ferry - Oh Yeah
Peter Green - Last train to San Antone
Persy Sledge - When A Man Loves A Woman
Paul Simon - Mother and child reunion
ELO - Hold On Tight
Queen - The Show Must Go On
Dire Straits - Six Blade Knife
Elton John - Circle Of Life
Redbone - Witch Queen Of New Orleans
Creedence Clearwater - Who'll Stop The Rain
Jimi Hendrix - Hey Joe
Tanya Tucker - Some Kind of Trouble
Gerry Rafferty - Right down the line
Mark Knopfler - What It Is
Chris Rea - Looking For The Summer
Phill Collins - True Colors
Creedence Clearwater Revival - Someday Never Comes
Niel Young - Heart of Gold
The Beatels - Back in the U.S.S.R.
Gary Moore - Still Got The Blues (For You)
Hanne Boel - Open up my heart
Queen - Fat Bottom Girls
Runrig - (Stepping Down The) Glory Road
Billy Joel - And So It Goes
Buddy Holly - That'll Be the Day
Chris Rea - The Road To Hell
Pink Floyd - Lost For Words
Runrig - Rocket To The Moon
Pink Floyd - Comfortably Numb
Runrig - Abhainn An T-sluaigh
10 CC - Rubber Bullets
Bryan Ferry - Slave To Love
Eric Clapton - Father's eye's
Billy Joel - It's Still Rock n Roll To Me
Elton John - Someone Saved My Life Tonight
Men at Work - I Come From A Land Down Under
The Beatles - While My Guitar Gently Weeps
Art Garfunkel - Scarborough Fair
Bryan Ferry - Avalon
Thin Lizzy - Whiskey in the jar
Peter Green - Slaybo day
CV Jørgensen - Bellevue
Runrig - Maymorning
CLAPTON Eric - She's Waiting
Manfred Mann - Dave is on the Road again
Dire Straits - Ride Across The River
Andrew Strong - Out Of Time
Billy Joel - An Innocent Man
Cv Jørgensen - Etertaineren
Gerry Rafferty - Change of heart
Queen - Another One Bites The Dust
The Beatles - Come Together
Sebastian - Sørøversangen
Joe Cocker - When The Night Comes
Nik Kersav - the riddle
ELO - Confusion
Procol Harum - A Whiter Shade of Pale
Pink Floyd - Wearing The Inside Out
Runrig - Rhythm Of My Heart
Peter Gabriel - Shock The Monkey
Sebastian - Det Sorte Tegn
Peter Gabriel - Sledge Hammer
Andrew Strong - Ain't Nothin' You Can Do
Cat Stephens - Morning Has Broken
J Giles Band - Freeze Frame
Gerry & The Pacemakers-You'll Never walk Alone
Buddy Holly & the Crickets - It's so Easy
The Beatles - Eight Days a Week
Paul Simon - Kodachrome
ELO - Four Little Diamonds
Runrig - Loch Lomond (live)
Deep Purple - Smoke On The Water
Bob Marley - No Woman, No Cry
Lars lilholt - Er Der Mon Dale
Manfred Mann - Demolition Man
Don McLean - American Pie
Jason Donnovan - Sealed With A Kiss
10cc - Art for Art's Sake
Length143=171
Gasolin - Stakkels Jim
Tanya Tucker - Some Kind of Trouble
Neil Young - Like a Huricane
David Lindley - Pay the Man
David Bowie - Space Oddity
Lou Reed - Take a Walk on the Wild Side
J. Geils Band - Centerfold
Niel Young - Heart of Gold
Shadows - Atlantis
Pink Floyd - Learning to Fly
John Mayall - Without Her
Pink Floyd - Coming Back To Life
Carly Simon - You're So Vain
Animals - House of the Rising Sun
The Rolling Stones - As Tears Go By
David Bowie - Ashes To Ashes
Journey - Greatest Hits - 08 - Who's Cry
Billy Joel - The Downeaster 'Alexa'
Bob Dylan - Knockin' On Heaven's Door
Norman Greenbaum - Spirit in the Sky
Van Morrison - Whenever God Shines His Light
Herman's Hermits - Love Potion No. 9
Queen - Crazy Little Thing Called Love
Queen - We Are The Champions
Billy Joel - New York State Of Mind
Mark Knopfler - Speedway At Nazareth (Featuring Gillian Welch)
Runrig - This Is Not A Love Song

Mvh Max

Fra : Christian Paulsen

Dato : 07-04-02 22:37

> Køre taxa ca. hver 2. weekend. Her kunne det jo være rart med noget musik,
> som "alle" gider høre..... Har i nogle forslag?

De få gange jeg tager en taxa har jeg ikke lagt mærke til hvilke musik der
blev spillet. Så tænd radioen - bare ikke for højt, tak!

/christian p

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-04-02 04:38

KO <kim.olsen@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cb054c2$0$78791$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> Men At Work - Land Down Under
> Baltimore - Tarzan Boy
>
> Altså noget lidt i stil med dette.........

Jeg vil foreslå dig at du bare stiller din bilradio på P4. Det er nok det
nærmeste du kommer musik som tilfredsstiller gennemsnits-taxakunden mest.