PC Fryser - Grafikkortet ???
Fra : Beammeup

Dato : 07-04-02 14:48

Hej med jer,

Jeg er kommet i den ulykkelige situation at min maskine fryser (Crasher) når
den bruger grafikkortet, altså ved Spil, film etc...

Jeg har prøvet at skifte drivere 10.000 gange uden et positivt resultat

GFX kortet er et Hercules Geforce DDR DVI.

Er der nogen der kender til ovenstående og måske oven i købet har en
løsning, ville jeg blive meget glad for at hører fra jer.

På forhånd tak

Henrik Hanfgarn

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 07-04-02 16:01

"Beammeup" <dsl23308@vip.cybercity.dk> skrev i

> [...]

> Er der nogen der kender til ovenstående og måske oven i købet har en
> løsning, ville jeg blive meget glad for at hører fra jer.

Med den supplererende oplysning du kom med i dk.edb.hardware, er der
ingen tvivl om, at din computer lider af et varmeproblem.

Du lider til gengæld af et kryds-post problem, som kan kureres ved at
læse http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html

mvh
Peter

Fra : Beammeup

Dato : 07-04-02 16:27

Ups !!!

Jeg beklager denne X-Post.

Regnede med at det var lige egnet til begge grupper.

Beklager meget - tak for påmindelsen

MVH

Henrik

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 07-04-02 17:18

"Beammeup" <dsl23308@vip.cybercity.dk> skrev

> Regnede med at det var lige egnet til begge grupper.

Det var det egentlig også, men det værste man kan gøre, hvis man vil
sende et indlæg til flere grupper, er blot at sende kopier i alle
grupperne. En sådan handling medfører:

* Det er svært at følge med i diskussionerne: Man skal læse alle
grupperne og et indlæg i en af grupperne vil ikke ses i en anden, hvorved
en gentagelse af de samme pointer let opstår.
* Det koster ekstra telefonpenge til ingen nytte.
* En læser af de involverede grupper vil blive irriteret over at se den
samme tråd flere steder.
Der opnås ingen fordele ved dette frem for rigtig
crossposting.(http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#crosspost)

(FUT: dk.admin.netikette)
mvh
Peter