Billigt vandrehjem / hotel i london...
Fra : David Holm

Dato : 07-04-02 12:53

Hejsa

Vi er 3 personer der tager et smut til london fra 26/7 og en uge frem.
Jeg har kigget lidt på forskellige overnatningsmuligheder og er nået frem
til disse to: Caring Hotel, som koster ca. 3000 kr for en uge for 3
personer. http://www.hotel-london.co.uk/site/hotel.php?hotel_id=60
Og forskellige vandrehjem
http://www.hostelseurope.com/uk/londonhostels.html#anchor%20hydepark%20inn

Er der nogen der kan anbefale et hotel / vandrehjem med en overnatningspris
på max 1000 kr / person / uge for 3 personer?

Er der nogen grund til at være nervøs for at betale på forhånd via kredit
kort?

mvh

David Holm

Fra : Eliasen

Dato : 07-04-02 17:30

"David Holm" <wormie_fjerndette@alberg.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg har kigget lidt på forskellige overnatningsmuligheder og er nået frem
> til disse to: Caring Hotel, som koster ca. 3000 kr for en uge for 3

Hvis jeg forstår din udregning korrekt, så har de tilbudt Jer, at alle tre
personer kan overnatte en hel uge for en samlet pris på ca. 3.000,00 - altså
ca. 450,00 pr. nat (150,- pr snude). Det er knageme godt nok billigt i
sommerperioden i London. Området ved Bayswater (typisk lidt vest for
"hotelgaden" Sussex Garden) er fint centralt, men hotellernes standard er
ikke den højeste, og det skal i være forberedte på for ikke at blive alt for
skuffede. I kan gå til Tuben på 10 min. og det tager Jer ca. 20-25 minutter
at nå den vestlige ende af Oxford Street på gåben.

Vandrerhjemmet ligger også fint. I kan vade gennem Hyde Park eller snuppe
Tuben eller en bus. De går alle fra krydset ved Queensway.

> [...]
> på max 1000 kr / person / uge for 3 personer?
>
> Er der nogen grund til at være nervøs for at betale på forhånd via kredit

Kommer an på ejeren af hotellet. Hvis det var mig, ville jeg betale for den
første nat på forhånd med kortet, og så betale de sidste nætter når I
ankommer.

Råb højt hvis du vil vide mere...!

--
Eliasen

Fra : Carl Munk

Dato : 07-04-02 22:57

"David Holm" <wormie_fjerndette@alberg.dk> wrote in message

> Er der nogen grund til at være nervøs for at betale på forhånd via kredit
> kort?

Betal ALDRIG på forhånd, hvis de kræver et mindre depositum såh måske,
men
normalt bliver kreditkortet kørt igennem maskinen ved ankomst, beløb og
underskrift påføres ved afrejse, men igen er det forskelligt fra sted
til
sted, samt hvordan man ser ud, renvasket og påklædning, ligner man en
bums
med hullede bukser og langskæg, såh kan de godt kræve den fulde betaling
ved ankomst, det ville jeg også gøre som hotelvært

Fra : Eliasen

Dato : 08-04-02 10:21

> Betal ALDRIG på forhånd, hvis de kræver et mindre depositum såh måske,

Mange hoteller i udlandet, ikke blot London-området, kræver betaling forud
for første nat, så det er ikke kun et spørgsmål om, hvad David selv ønsker.
Vil man ikke forudbetale, er der selvfølgelig en mulighed mere: At finde et
andet overnatningssted.

--
Eliasen

Fra : jesper

Dato : 08-04-02 16:42

"David Holm" <wormie_fjerndette@alberg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der kan anbefale et hotel / vandrehjem med en
overnatningspris
> på max 1000 kr / person / uge for 3 personer?

Jeg har boet på Orient Expresso(vandrehjem ved London Bridge) i London. og
det var udemærket. Vi boede på 4 personer rum. Jeg betalte et depositum da
jeg bestilte på nettet og værelset var der da vi ankom. Det koste på det
tidspunkt 16£ pr.næse. Så London er meget dyr at overnatte i.
jesper

Fra : drm

Dato : 08-04-02 20:34

Jeg kan absolut anbefale Caring Hotel - vi boede der i efterårsferien. Der
var rent og pænt, og hotellet ligger i et dejligt område ved Hyde Park og
Kensington Gardens. Der er 5 minutters gang til undergrundsbanen, og vi
betalte først ved afrejse.

Hilsen
Dorthe