Mystisk "fejl" på Ericsson T65
Fra : Jens Christensen

Dato : 06-04-02 21:40

Hej, jeg har lige købt en Ericsson T65 (som ikke var simlåst), og den virker
upåklageligt (Selv om den er lidt langsom)
MEN, da jeg så sad og legede lidt med den og gik ind i spil-menuen, så jeg
at der kun var 3 spil : Biorytme, E-Maze og Tetris.
Jeg har læst alle steder, incl på ericssons hjemmeside at der er 4! Hvor er
det sidste? er der en fejl et eller andet sted? det sidste skulle hedde
"Game", men det har jeg altså ikke...
Jeg har software R3B007.
Nogen der har samme "problem" ?

Mvh.
Jens Christensen
www.parasoft.dk

-Fjern de 2x spam for at sende emails til mig.

Fra : GrillBiller

Dato : 06-04-02 21:46

JEg kan ikke lige huske hvilken software version hvor den er.
men den er hvis blevet skrottet for at gøre T65 eren mere stabil og
hurtigerer.

Fra : Jens Christensen

Dato : 06-04-02 22:02

Så kom der et svar på det mystiske problem...Det kunne være de hellere
skulle lave noget ordentlig kode eller smide en hurtigere processor i?

Tak for svaret!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-04-02 22:07

"GrillBiller" <cool@grafisk.dk> wrote in message
> JEg kan ikke lige huske hvilken software version hvor den er.
> men den er hvis blevet skrottet for at gøre T65 eren mere stabil og
> hurtigerer.

Ja, det er den nyeste software der er i telefonen....

Jens, er din telefon lige købt, eller er den rettet for brummefejlen, og
dermed firmware opgraderet?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-04-02 22:12

> Ja, det er den nyeste software der er i telefonen....

Undskyld, jeg dummede mig, det er selvf. R4A* der er den nyeste....

Fra : Nick

Dato : 06-04-02 22:11

> "GrillBiller" <cool@grafisk.dk> wrote in message
> Ja, det er den nyeste software der er i telefonen....

> Jens, er din telefon lige købt, eller er den rettet for brummefejlen, og
> dermed firmware opgraderet?

Nå, Bjarke, dér kom du nok op af stolen?

/Nick

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-04-02 22:17

"Nick" <nicklas_keller@hotmail.com> wrote in message

> Nå, Bjarke, dér kom du nok op af stolen?

Jada

Fra : Jens Christensen

Dato : 07-04-02 11:20

Jeg har lige købt telefonen (i går) i Teledanmarkforretningen i Holstebro.
Den er ikke blevet rettet for brummefejl, ej heller firmware opgraderet. Og
ja, min lader er _rigtig_ lille.
Jeg må sige, telefonen er ikke nær så langsom som jeg havde frygtet. Fin
mobilos.
Jeg er sådan set ligeglad med de spil, gider ikke spille på den alligevel,
det slog mig bare at der lige manglede et...

Fra : Nick

Dato : 06-04-02 21:58

> [...]
> JEg kan ikke lige huske hvilken software version hvor den er.
> men den er hvis blevet skrottet for at gøre T65 eren mere stabil og

Det er fordi du har den nyeste SW version R4A, det skal du bare være glad
for, The Game var alligevel ikke noget værd.

Til gengæld er din lader også betydeligt mindre og lettere end den de andre
fik med...

/Nick