Køb af printer
Fra : Jørgen Storgaard

Dato : 06-04-02 21:18

Hej NG

Jeg har en nu en gl. HP-printer 820 Cxi, den er ikke ret god til foto.

Der er tilbud hos Aldi på en 916 til kr. 799,- med fine spec. og hos Merlin
har de en ligeledes HP nr. 940 til ca. kr. 1200,- med ca. de spec. hvad skal
man vælge, hvad er forskellen på patronerne. Hvis jeg skal købe en ny sort
og en farve koster de ca. kr. 350 pr. stk. hvad koster til de to ovennævnte?

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 07-04-02 17:45

"Jørgen Storgaard" <storgaard@adslhome.dk> skrev i en meddelelse news:3caf577d$0$5231$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> og en farve koster de ca. kr. 350 pr. stk. hvad koster til de to ovennævnte?

Hej Jørgen
Hvad mener du med ikke ret god til foto?
har selv en gl. 710 den er udmærket til foto med det rette papir og den rette opsætning.
Af fotopapir kan anbefales Kodak.
Helt klart en printer i 9xx serien er noget bedre end både 7xx og 8xx serien, tror at alle printere i
9xx serien printer lige godt.
Med venlig hilsen
Paul Ø. Sørensen

Fra : Carl Munk

Dato : 07-04-02 23:20

"Jørgen Storgaard" <storgaard@adslhome.dk> wrote in message

> [...]
> og en farve koster de ca. kr. 350 pr. stk. hvad koster til de to ovennævnte?

HP's salgschef har over for mig bekræftet at nye HP's er forsynet med
LIGHT
patroner, dvs. max en teskefuld blæk og ikke 42 ml sort og 38 ml farve
som
normalt se www.edbpriser.dk så lærer du om det snyd og bedrag at samme
størrelse
patroner indeholde flere mængder blæk nøjagtig hvis din mælkekarton kun
var fyldt
med en spiseskefuld mælk og ikke en hel liter

Fra : Jens Petersen

Dato : 08-04-02 17:55

On Sun, 7 Apr 2002 22:19:32 +0000 (UTC), "Carl Munk" <carl@munk.dk>
wrote:

> [...]
>LIGHT
>patroner, dvs. max en teskefuld blæk og ikke 42 ml sort og 38 ml farve

Det er vel kun snyd hvis de påstår at de er helt fyldte.

>patroner indeholde flere mængder blæk nøjagtig hvis din mælkekarton kun
>var fyldt
>med en spiseskefuld mælk og ikke en hel liter

Hvis der står: Indeholder 1 liter, så er det snyd, hvis der ikke står
hvor meget der er i ( det skal der stå på mælk ) er det bare spild af
emballage.

--
Jens

Beyond that, it's just a matter of following the included directions.