højtalere
Fra : Brian Olsen

Dato : 06-04-02 20:47

hej!

hvad skal man købe af pc højtalere når de skal koste omkring 500?

det skal bare være stereohøjtalere der kan spille men en rimelig lydstyrke.

nogen der har erfaring med de Cambridge der er på tilbud i Bilka i denne
uge?

hygge

Fra : rasmus carlsen

Dato : 08-04-02 16:14

"Brian Olsen" <tojdyr@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
lydstyrke.

> nogen der har erfaring med de Cambridge der er på tilbud i Bilka i denne

du kunne jo også bruge 50 kroner på et kabel og så smide det i røven af dit
stereoanlæg ...

Fra : Brian Olsen

Dato : 09-04-02 01:12

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> du kunne jo også bruge 50 kroner på et kabel og så smide det i røven af
dit
> stereoanlæg ...

det kunne man godt i det tilfælde hvor højtalerne ikk netop skulle erstatte
et anlæg.

jeg kunne sevlfølgelig købe endnu et sæt Jamo C5 der kan banke ethvert mini
anlæg, men prisen er altså lige voldsom nok til at jeg vil spendere det til
et onboard lydkort.

hygge