T65 og mail
Fra : [88xx]me

Dato : 06-04-02 20:10

Hvordan sætter jeg min T65 op til at hendte mine tiscali pop3 mails, på
mailen real@sleepy.dk ?

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam from e-mail

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-04-02 20:20

"[88xx]me" <real@sleepy.dk-NoSpam> wrote in message
> Hvordan sætter jeg min T65 op til at hendte mine tiscali pop3 mails, på
> mailen real@sleepy.dk ?

Du skal have et nummer du kan kalde op til Internettet med... Jeg mener ikke
der er inkluderet en sådan service med Tiscalis ADSL produkt. Da man skal
oprette FREE kontis, for at få email.

Altså du skal finde en internet udbyder, der kan tilbyde dig dial-up via
mobiltelefon.

Fra : Nick

Dato : 06-04-02 21:45

> [...]
> oprette FREE kontis, for at få email.
>
> Altså du skal finde en internet udbyder, der kan tilbyde dig dial-up via

Ved nogen, og Get2net tilbyder dette? Eller Cybercity?

/Nick

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-04-02 22:02

"Nick" <nicklas_keller@hotmail.com> wrote in message

> Ved nogen, og Get2net tilbyder dette? Eller Cybercity?

Jeg mener bestemt man kan bruge get2net til at kalde op til standart
nummeret, uden at bruge 1001. Så er det bare om den understøtter opkald fra
mobiltelefon,, det er da et forsøg hver

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-04-02 22:03

> Jeg mener bestemt man kan bruge get2net til at kalde op til standart
> nummeret, uden at bruge 1001. Så er det bare om den understøtter opkald
fra
> mobiltelefon,, det er da et forsøg hver

se numrene her:

http://www.get2net.dk/get2net/plsql/PackageSupport.PageSupportMain?i_Functio
n=DISPLAYPAGE&i_ID=puljeisdn

Fra : Nick

Dato : 06-04-02 22:08

> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote in message

> fra

Ja, det er nok bare det, at jeg ikke KAN FINDE UD AF AT SÆTTE KNOGLEN OP TIL
DET! (Ihhhhh..... er ved at skylle den ud i toilettet)

/Nick

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-04-02 22:15

> Ja, det er nok bare det, at jeg ikke KAN FINDE UD AF AT SÆTTE KNOGLEN OP
TIL
> DET! (Ihhhhh..... er ved at skylle den ud i toilettet)

Hehe, steady now

ro på, prøv at læs, som jeg har skrevet tidligere...:

Altså du skal ind i opsætning, og oprette forbindelsen... Når det er gjort,
skal du ind i besked menuen´s indstillinger, og vælge datakontien til email,
som du lige har lavet...

Wap konti´en kan du ikke bruge.. Den heder som std. "TDC mobil" jeg har
kaldt min data opkobling til "TDC Internet"

Fra : Anders HJ

Dato : 07-04-02 23:36

Ved ikke helt hvad folk mener med at kalde op til et nummer hos mail
provideren, men du skal bare have et normalt data-abonnement. Med det henter
du bare din mail ligesom du henter WAP-sider. Det er det samme princip.

Anders