Hank Marvin i Musikhuset i Århus... Fredag~
Fra : Kristoffer Jensen

Dato : 06-04-02 12:58

Igår, fredag, spillede Hank B. Marvin endelig i Musikhuset i Århus..

Hank startede 20:05. Altså 5 min. Efter tiden.. Det kan man ikke klage over.
Jeg har set mange kunstnere der vælger at starte 20-30 min senere...

Hank var i første set klædt i et sort jakkesæt med hvid skjorte og
selvfølgelig hans store briller. I andet set var han klædt i en spraglet
skjorte og sorte bukser.

Det var et flot show med en del gode musikalske momenter. Visse ting virker
dog bedre end andre.

Han havde som altid en dejlig dialog med puplikum. Det er en glæde at se at
så stor en kunstner kan tage sig tid midt i et show til at kommentere lidt
af de råb der kommer fra publikum.

Med sig havde ham som altid Ben Marvin på guitar, Warren Benneth på
keyboards og guitar, Mark Griffith på bas og Fergus Gerrad på trommer.

Showet forløb udemærket, men bar dog præg af at det kun er 2. Koncert på
touren. Største kiks var da en tekniker havde glemt at tænde det trødløse
system på Ben's guitar så starten på Move It måtte tages om. Det tog Hank
dog helt roligt og lege lidt "This have never happend. The last 5 minutes
didn't happen. You never saw this" med publikum.

Her er hvad han spillede:

1. Set

1. The good, bad and the ugly
2. The Frigtened city
3. Atlantis
4. Sasha
5. Sound of silence
6. The Savage
7. Petite Fleur
8. Sunny Afternoon
9. Benny's Toon
10. James Bond Theme
11. Live and let die
12. Cavatina
13. Medley: Find me a golden street - Mustang - Kontiki - Sleepwalk - The
Stranger - Dance On - Shazam

2. Set

1. Wired for sound
2. Jessica
3. Man of mystery
4. Gonzalez
5. Killing me softly
6. Midnight at the oasis
7. A tall a tall dark stranger
8. It does'nt matter anymore
9. Rock 'n' roll medley: Move it - Ready teady - Mystery Train
10. Don't cry for me argentina
11. Foot Tapper
12. Wonderful land

Ekstra Nummer.

1. Rise and fall og the flingel bunt
2. Apache

Alt i alt et godt show. Hank Marvin er en showman med en utrolig rolighed
over sig. Men man kan godt se at han er ved at blive lidt ældre end han
gerne selv vil være. Hver gang han skulle præsentere et nummer måtte han hen
og kigge på hans seddel på gulvet. Det undskyldte han dog ret hurtigt.

Men det var som altid en oplevelse at se hvor legende let han kan gøre det.

Nå må vi jo så se om han finder på at lave en tour mere om et par år eller
om det var hans farvel med hans "Final Tour".

--
Kristoffer Jensen

Fra : Michael Petersen

Dato : 06-04-02 13:39

Jeg kan næsten ikke vente til jeg skal se ham i Ringsted om 4 dage. Selv om
jeg primært er til Heavy er der noet over Hank Marvins stil som jeg synes er
fedt. Desuden er det noget af det eneste musik som min far og jeg begge er
helt vilde til så det bliver udnyttet til en god oplevelse på tværs af
generationerne.

Michael

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-04-02 14:25

Michael Petersen <mcp_dk@e-mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3caeec44$0$58734$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

>Desuden er det noget af det eneste musik som min far og jeg begge er
> helt vilde til så det bliver udnyttet til en god oplevelse på tværs af
> generationerne.
_________

Ja det er musik fra dengang en slager var en slager. Sådan! - Ved i om han
giver koncert i nærheden Skive, Thisted, Nykøbing, Viborg ?

Hilsen pigtrådsmusikexperten

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 06-04-02 14:29

> Michael Petersen <mcp_dk@e-mail.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3caeec44$0$58734$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>. Sådan! - Ved i om han
> giver koncert i nærheden Skive, Thisted, Nykøbing, Viborg ?

Fri 12 Apr Ringsted, Kongrescenter, Denmark + 57 67 09 09 or 70 15 65
65
Sat 13 Apr Tinghallen, Viborg, Denmark + 82 62 62 65 or 70 15 65 65
Sun 14 Apr Falconer, Teatret Kobenhavn, Denmark + 70 15 65 65
Mon 15 Apr Gothenburg, Sweden
Tue 16 Apr Stockholm, Sweden
Wed 17 Apr Hillerod, Denmark
Sat 20 Apr
CHICHESTER Festival Theatre 01243 781312

Du skal vist være meget heldig for at få billetter til de resterende
koncerter

--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

Fra : Kristoffer Jensen

Dato : 06-04-02 15:30

> [...]
> Sat 20 Apr
> CHICHESTER Festival Theatre 01243 781312

> Du skal vist være meget heldig for at få billetter til de resterende

Der reklameres stadigvæk for Tinghallen, viborg, i tv2 østjyllands
reklameblokke.. Så prøv.. Der burde være en chance...

--
Kristoffer