Tabel og billeder med Swing
Fra : Peter Jensen

Dato : 31-01-01 23:28

Hejsa...

Jeg har 2 spørgsmål, mht. subj.

1. Hvordan sætter man et billede (Jpg, eller Bmp, eller sådan noget)
ind i et JFrame?

2. Jeg har en HashTable med nogle informationer, og 2 Vector lister.
Findes der nogen Swing klasser som gør det let, smart og lækkert at
lave en vis funktion som viser en tabel over informationen i
variablerne ?

Det skal bruges Fredag, så et svar senest Tors. aften vil sq være
lækkert

Hygge...
- Peter Jensen

Fra : muzakker

Dato : 01-02-01 23:51

Hurtig metode mener jeg du kan på din JFrame

JFrame.getContentPane().add (new JLabel (new ImageIcon ("filnavn.jpg")));

Kig på JTable som bl.a. tager 2 vectorer...

mvh flemming