Andet multimedie
bentjuul 3670
hvad kan i anbefale af grafik-program
Fra : Karsten

Dato : 06-04-02 08:06

Se overskrift.

Jeg bruger i øjeblikket følgende programmer, til at behandle mine billeder
i.
Paint Shop Pro 5.03 (købt)
PhotoFinish® 4.1 (Gratis version)

Det skal lige siges, at jeg ikke har for mange penge at gøre med, men hvad
kan i anbefale af programmer til at forbedre mine billeder i, for når jeg
for fremkaldt en film, så for jeg dem lagt på en cd hos forhandleren.

Mit system.
Amd K6 - 2 3D
300 Mhz
224 Mb ram
Voodoo 4 (32 Mb)
CanoScan N650U
hp deskjet 845c
Windows Me

Spejlrefleks-kamera
Ricoh KR-5 ( Sigma 28-80 mm - 1:3.5 - 5.6 II Marcro)

Fra : Niels Andersen

Dato : 06-04-02 10:24

Karsten wrote in <5rxr8.10785$567.496569@news000.worldonline.dk>:
> Det skal lige siges, at jeg ikke har for mange penge at gøre med,

Jamen så kig på Gimp. Den betragtes af mange som værende lige så
professionel som Adobe Photoshop, men et et frit program.

> Mit system.
[...]
> Windows Me

Gimp fås også til Windows. Det er oprindeligt lavet til Unix, men bliver
løbende portet til Windows. Det betyder, at nye features osv. kommer lidt
senere til Windows end Linux, og der er også nogle små-ting som "porteren"
ikke har gidet bøvle med til Windows.

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : egon

Dato : 06-04-02 15:57

"Karsten" <k_stroem@tiscali.dk> skrev i en meddelelse news:5rxr8.10785$567.496569@news000.worldonline.dk...
> [...]
> kan i anbefale af programmer til at forbedre mine billeder i, for når jeg
> for fremkaldt en film, så for jeg dem lagt på en cd hos forhandleren.

Hvis du holder mund med det så skal jeg fortælle hvor du kan købe psp til ingen penge.
http://fosi.ural.net/

Fra : Niels Andersen

Dato : 06-04-02 18:15

egon wrote in <18Dr8.56$f01.2478@news.get2net.dk>:
> Hvis du holder mund med det så skal jeg fortælle hvor du kan købe psp til
> ingen penge. http://fosi.xxxx.xxx/
[Jeg censureret dele af urlen]

Så vidt jeg lige kan se, så er det opfordring til kriminalitet.
Så vidt jeg ved, så er det ulovligt.

Ret mig endelig, hvis jeg tager fejl.

XFUT: dk.admin.netikette

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : R.O.

Dato : 06-04-02 19:10

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> wrote in message

> [Jeg censureret dele af urlen]

Min helt.

> Så vidt jeg lige kan se, så er det opfordring til kriminalitet.
> Så vidt jeg ved, så er det ulovligt.

Du har min stemme hvis skrigekoret er til fri benyttelse.

--
/R.O

Mail [REMOVE]

Fra : Jesper Bendixen

Dato : 14-04-02 13:00

jeg kan klart anbefale adobe photoshop

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-04-02 14:13

Sun, 14 Apr 2002 13:59:35 +0200, skrev "Jesper Bendixen"
<Cyber_G@oncable.dk>:

>jeg kan klart anbefale adobe photoshop

jeg kan klart anbefale at citere efter netiketten
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark