Apple Works-fejl
Fra : Mikkel Pagh

Dato : 05-04-02 09:11

Hej NG

Når jeg starter AW 6.2 under X kommer følgende fejlmeddelelse:

Programmet "Apple Works 6" kan ikke startes, fordi der er sket en fejl i
kodebibliotek: "-<AppleWorks><CLASSIC_IFShLib><InterfaceLib><>

Og dernæst en meddelelse om at programmet er sluttet uventet og at
system etc. ikke er berørt.

Programmet virker fint under 9.2.

Jeg skal måske nævne, at problemet er opstået efter computeren en gang
frøs og jeg var nødt til at Force Quit'e programmet (måske endda
genstarte hele computeren - kan ikke helt huske det).

Jeg er ved at være træt af at bruge MS Word (Classic), så jeg håber I
kan hjælpe mig med at få mit gode gamle AW tilbage!

Venlig hilsen Mikkel

Fra : Sebastian Loeck

Dato : 05-04-02 19:29

uden at det vil løse dit problem, men der blev offentliggjort et 6.2.4
update, dog kun US versionen.
Jeg venter på int.-engl.

hilsen
Sebastian

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg - Denmark

Fra : Mikkel Pagh

Dato : 05-04-02 21:06

OK, men det, jeg bekymrer mig lidt om, er om det er er problem med
classic. Anyway, jeg vil prøve at installere den nye version når den
kommer, og så ellers bare klare mig med Word indtil da.

Mikkel