Hamster time out
Fra : Henning Lund

Dato : 04-04-02 20:57

Hvad er det der gør at Hamsteren kommer med en masse af disse meddelelser i
fejlloggen når jeg kobler OE sammen med den, hvis jeg bruger Agent er der
ingen problemer?
Dette skriver den hver gang jeg henter news ind i OE:
2002-04-04 21:55:01 {ac4} Mistet forbindelsen:127.0.0.1:119 (964)

--
Mvh.
Henning Lund

Fra : Henning Lund

Dato : 04-04-02 21:52

Henning Lund skrev:

> [...]
>Dette skriver den hver gang jeg henter news ind i OE:
>2002-04-04 21:55:01 {ac4} Mistet forbindelsen:127.0.0.1:119 (964)

Glemte at sige at det er alle grupper der får time out.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 04-04-02 23:16

Henning Lund, du skrev:

> [...]

Agenten og OE ber om artiklerne, når Agenten har fået dem siger den
pænt farvel, OE siger ikke noget, så når der ikke har været aktivitet
i et stykke tid, så lukker Hamsteren forbindelsen til OE, det er det
der giver de fejlmeddelelser.

--
Henrik

Fra : Henning Lund

Dato : 05-04-02 08:27

Henrik K Hansen skrev:

> [...]
>pænt farvel, OE siger ikke noget, så når der ikke har været aktivitet
>i et stykke tid, så lukker Hamsteren forbindelsen til OE, det er det

Tak for svaret, kan jeg rette det på en eller anden måde?

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 05-04-02 13:58

Henning Lund, du skrev:

> Jeg takker igen, hvis vi lige skal ud på et sidespor, hvorfor bryder OE
> egentlig ikke linierne ved 72 tegn når man maksimerer OE´s svarvindue selv
> om jeg har installeret det nye fix?

Det er nok for svært at ændre, men det er jo også ligemeget
når den gør det ved afsendelse, og ikke ombryder de linier man
citerer.

XPost til 2 Grupper, FUT dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
FUT?, se her for en forklaring http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut

--
Henrik

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 05-04-02 09:05

Henning Lund, du skrev:

> Tak for svaret, kan jeg rette det på en eller anden måde?

Du kan ikke rette det, men du kan slippe for at se på det
Configuration, General Settings, Visual, fjern fluebenet ved warn i view.

--
Henrik

Fra : Henning Lund

Dato : 05-04-02 10:05

Henrik kan man forresten opdatere hamsteren til en nyere version uden
at afinstallere den gamle, og så installere en ny?

Fra : Henning Lund

Dato : 05-04-02 10:02

Henrik K Hansen skrev:

>Du kan ikke rette det, men du kan slippe for at se på det
>Configuration, General Settings, Visual, fjern fluebenet ved warn i view.

Tak for oplysningen, jeg kan ikke lide det med alt for mange alarmer,
det er irreterende at Hamsteren får et forkert ansigtsudtryk ved
hentning af nyhederne ind i OE, men det skulle være rettet nu.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 05-04-02 10:21

Henning Lund, du skrev:

> Henrik kan man forresten opdatere hamsteren til en nyere version uden
> at afinstallere den gamle, og så installere en ny?

Ja bare luk Hamsteren ned og unzip den nye version til din
Hamstermappe, alle dine indstillinger bliver bibeholdt.

--
Henrik

Fra : Henning Lund

Dato : 05-04-02 13:32