Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt - digitalt forum
Fra : hss

Dato : 04-04-02 19:58

Kære NG.

Jeg har, som lovet, lavet et forum omkring digital fotografering primært
rette mod den digitale fremkaldelse. Her har alle således mulighed for at
dele erfaringer og lære lidt af andre. Det digitale forum er fuldstændig
uafhængig af de digitale udbydere, så der ingen skumle hensigter i den
retning.

Prøv det her - www.schandorf.dk/Bookmark.htm#fremkaldelse

Vision
At skabe et grundlag for at vælge den til formålet bedste digitale
serviceudbyder.

Muligheder
Såfremt det viser sig nødvendigt vil jeg evt. invitere særligt aktive til at
bestyre forskellige kategorier afhængig af aktivitet m.m.

Foreslag
Det er vigtigt for at dette forum kan virke at brugerne melder tilbage og
stiller foreslag omkring virkemåde, indhold m.m. Derfor vil jeg meget gerne
høre fra Jer her i NG hvorvidt det her virker efter hensigten. Med andre
ord - kan det bruges og vil I bruge det?

Jeg håber det på et eller andet niveau modtages positivt og I kan anvende
det - i så fald god fornøjelse og på forhånd tak for Jeres tilbagemeldinger.

Med venlig hilsen

Henrik Schandorf

www.schandorf.dk
mobil 6167 0147