Musikere søges til band
Fra : Martin Ploug

Dato : 31-01-01 18:53

Jeg har planer om at samle et band.
Derfor søger jeg en guitarist, en trommeslager,
en keyboardspiller og en sanger / sangerinde.
Jeg spiller selv bas og trommer på begynderplan.

Jeg forestiller mig at genren skal være rock / pop,
men jeg er åben for andre forslag.

Jeg er lige flyttet til Viby J (ved Århus), og ved
derfor ikke, om der findes øvelokaler i nærheden.

Kontakt Martin på tlf. 86 28 99 69 eller
e-mail: martinploug@mail.tele.dk, hvis det har interesse.

Fra : Lars Bargmann

Dato : 01-02-01 19:40

Hvad med at spille Rammstein-covers, krydret med Søs Fenger sange, oversat
til tysk og spillet "the Rammstein way" ????
Så er jeg på.....

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 01-02-01 19:40

"Lars Bargmann" <lars.bargmann@mail.tele.dk> wrote in message
> Hvad med at spille Rammstein-covers, krydret med Søs Fenger sange, oversat
> til tysk og spillet "the Rammstein way" ????
> Så er jeg på.....

Det er jeg også. Lyder for fedt. Fenger-stein jam?

:)

/Nikolaj