ingen "out-of-office" assistant i tools me~
Fra : cjt

Dato : 04-04-02 12:54

Hej alle!

I vores outlook er der ingen "out-of-office" assistant i tools menuen.
Det plejer der altid at være, og det vil også være brugbart.
Det er nævnt i "help" men er ikke at finde nogen steder.
Hvem kan hjælpe med at finde "vedkommende" ???

(Vi kører Outlook og ikke Outlook Express. Har lige smidt en fuld
Officepakke på - men Out of office forsvandt).

--
Best regards
Mange hilsner fra

Carsten J. Thomsen
Denmark / 2630 Taastrup

e-mail: cajuth@worldonline.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 04-04-02 13:00

"cjt" <cajuth@worldonline.dk> skrev:

> [...]
> brugbart. Det er nævnt i "help" men er ikke at finde nogen
> steder. Hvem kan hjælpe med at finde "vedkommende" ???

Du skriver ikke noget om hvilken version af Outlook det drejer sig
om, men en mulig forklaring kunne være de skjulte menuer der er
indført fra og med version 2000. Her vises kun et udvalg af
menuerne som standard - resten gemmer sig under en nedadrettet
dobbeltpil i bunden af hver menu. Hvis du klikker på dobbeltpilen -
eller bare lader musen hvile over den - udvides menuen så alle
elementer er tilgængelige.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : cjt

Dato : 04-04-02 19:21

Hej!

Tak for dit indlæg!

Det drejer sig om Outlook 2000!

Det ser ikke ud som om, at dét er problemet.

Menu-punktet er væk!

Hvad kan det ellers være. Jeg har da installeret en fuld officepakke! Hvor
skal man evt. tilrette i Outlook ???