Palm Desktop 4 og Docs To Go - advarsel
Fra : John Lauritzen

Dato : 04-04-02 08:49

Dum som jeg er, skulle jeg selvfølgelig prøve den ny Palm-version, selv om
der i de små bogstaver stod, at Documents To Go ikke er kompatibel med den.

Der var godt nok også en vejledning til, hvordan man gik tilbage til 2.6.3
igen, så jeg tog chancen. Det skulle jeg ikke have gjort!

Processen forvirrede synkroniseringen foruden at Docs ikke kom til at
virke igen. Selv om jeg prøvede sekvensen med afinstallering og
geninstallering flere gange (også et par gange med finkæmning af
harddisken efter "Palm" og "Conduit") var resultatet hver gang en
upålidelig synkronisering mellem Palm III og Palm Desktop.

Jeg er nu endt med Palm Desktop 4 igen, hvilket har givet en perfekt
synkronisering (indtil videre, bank-bank-bank), men jeg må undvære
Documents To Go, som jeg ellers har svært ved at undvære. Øv!

Venlig hilsen John

Fra : Thomas W

Dato : 04-04-02 15:49

> Jeg er nu endt med Palm Desktop 4 igen, hvilket har givet en perfekt
> synkronisering (indtil videre, bank-bank-bank), men jeg må undvære
> Documents To Go, som jeg ellers har svært ved at undvære. Øv!

Hvis det er til tekstbehandling på farten så kan jeg anbefale Wordsmith
fra Blue Nomad, som har en virkende conduit til OS X og derudover er et
fantastisk lille program :)

Hilsen
Thomas Würgler