Andet multimedie
bentjuul 3670
WIN TV USB PVR / MPGII --> DVD
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 04-04-02 08:05

Hej alle

Ja jeg har købt et USB grabber kort fra Hauppauge, og det kan grabbe film i
4 formater

VCD
MPGII 2mb/sek
MPGII 4mb/sek
MPGII 6mb/sek

Som forsøg har jeg grabbet 1 minuts video i alle 4 formater, og brændt dem
med Easy CD Creator 5.0 platinum. Så har jeg smækket min cd-r i min Denver
DVD og så sker dette:

VCD --> Film og lyd kommer fint frem, men ikke i prangende kvali
alle de andre kommer der kun lyd frem.....efter ca. 20 sek, kommer der
billede på, men det er så dårligt at man slet ikke kan se hvad det
forestiller.

Så mit spørgsmål er : Er det når jeg brænder jeg gør noget forkert? ~ Er det
fordi jeg efter grabbingen skal lave en form for konvertering? ~ Er det min
DVD afspiller der har et problem?

Venligst

Bo