Hjælp til opslag - Odense
Fra : Karina Skovsgaard Ha~

Dato : 04-04-02 06:36

Jeg har følgende oplysninger om 1 person. Jeg er ikke klar over, om
det er informationer nok til at foretage et opslag.

Hvis det er, ville jeg være taknemmelig, hvis en eller anden har
mulighed for at slå nedenstående person op (så mange oplysninger som
muligt ønskes):

Karoline Marie Jakobsen, født 28.01.1875 i Ejlskov, Odense Amt.
tilflyttet København 1895.

På forhånd tak for hjælp eller alternativt gode råd.

--
Trunte

<URL:mailto:admin@trunte.com>
<URL:http://www.trunte.com>

Fra : dannebrog

Dato : 04-04-02 07:21

Du kan slå en fødsel fra 1875 op på ethvert af landsarkiverne; det er skam
ikke nødvendigt at juble helt til Odense for det. -

Det er kun for perioden efter 1891, at det tynder ud.

Med venlig hilsen

Ulrich

Ulrich Alster Klug
Denmark

http://www.dannebrog.subnet.dk
dannebrog@post.tele.dk

Fra : Karina Skovsgaard Ha~

Dato : 04-04-02 18:54

>Du kan slå en fødsel fra 1875 op på ethvert af landsarkiverne; det er skam
>ikke nødvendigt at juble helt til Odense for det. -
>Det er kun for perioden efter 1891, at det tynder ud.

Det var jeg ikke klar over, så mange tak for den information. Jeg er
stadig ny ud i kunsten slægtsforskning, så det er altid rart med
information og gode råd.

--
Trunte

<URL:mailto:admin@trunte.com>