Hjælp til opslag (Randers Amt)
Fra : Karina Skovsgaard Ha~

Dato : 04-04-02 06:36

Jeg har følgende oplysninger om 3 personer. Jeg er ikke klar over, om
det er informationer nok til at foretage et opslag.

Hvis det er, ville jeg være taknemmelig, hvis en eller anden har
mulighed for at slå nedenstående personer op (så mange oplysninger som
muligt ønskes):

Vilhelmine Caroline Vendt, født 06.04.1873 i Randers. Tilflyttet
København i 1893/1894

Sofie/Sophie Josefine Klinkvort, født 26.04.1881 i Hostruphuse, Hobro
sogn, Randers Amt. Tilflyttet København i 1907/1908

Frida Elise Vendt, født 25.02.1893 i Randers. Tilflyttet København
1911

På forhånd tak for hjælp eller alternativt gode råd.

--
Trunte

<URL:mailto:admin@trunte.com>
<URL:http://www.trunte.com>

Fra : muffer

Dato : 04-04-02 19:36

"Karina Skovsgaard Hansson" skrev d. 04-04-02 06:36 dette indlæg :
> [...]
> 1911
>
> På forhånd tak for hjælp eller alternativt gode råd.

www.familysearch.org
fandt jeg en Rasmine Klinkvort f. 1850 , datter af Ernst Casper
Klinkvort f. 1828 , gift i 1849 med Gustava cathrine Knudsen f. 1825 .
Er muligvis i familie med Sofie ?
held og lykke videre

http://www.kandu.dk/

Fra : Karina Skovsgaard Ha~

Dato : 07-04-02 17:23

>PÅ www.familysearch.org
>fandt jeg en Rasmine Klinkvort f. 1850 , datter af Ernst Casper
>Klinkvort f. 1828 , gift i 1849 med Gustava cathrine Knudsen f. 1825 .

Præcis hvordan fandt du Rasmine? Jeg kan kun finde hende ved at skrive
både fornavn og efternavn, og fornavnet kender jeg jo kun p.g.a. dig
?

Har man ikke mulighed for at søge kun på efternavn el.lign.?

På forhånd tak for hjælpen.

--
Trunte

<URL:mailto:admin@trunte.com>
<URL:http://www.trunte.com>

Fra : Jette Pedersen

Dato : 07-04-02 18:58

På denne adresse kan du søge udelukkende på efternavn og i flere
databaser:
http://www.rat.de/kuijsten/navigator/

men du kan også søge på efternavn alene, hvis du ikke angiver noget om
fødselsdag o. lign.

Hilsen

Jette