Free Ancestry.com ?
Fra : Poul Petersen

Dato : 03-04-02 17:03

Kære NG !

Er der nogen der har været på Ancestry.com fornylig og konstateret om den nu
også er gratis - eller er det kun registreringen, der er gratis ?
Mvh. Poul Petersen.

Fra : Martin Bjarklev

Dato : 03-04-02 17:31

Ja, jeg har lige været der - og jeg er gratis prøve medlem.
Der er dog nogen information, der "koster" - men du kan
sagtens melde dig til - gratis...

mvh
Martin

Fra : Poul Petersen

Dato : 03-04-02 18:00

"Martin Bjarklev" <martin@bjarklev.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, jeg har lige været der - og jeg er gratis prøve medlem.
> Der er dog nogen information, der "koster" - men du kan
> [...]

Tak Martin - det jeg er spændt på ( Jeg er i forvejen registreret til
gratis-søgninger ) om denne nye tilslutning også omfatter de data, der før
var " lukket land " for gratis-medlemmer. Derfor undrer det mig at Ancestry
nu vil have en ny registrering.
Der har i USA kørt en hed debat omkring Ancestrys " Free Trials " hvor folk
benyttede sig at tilbudet om at kunne søge på ALT i deres database - man
skulle, for at få denne " Free Trial " oplyse sit bank-konto nummer. Når
tiden for udløbet af denne Trial var over - var det umuligt at framelde
sig - hvorefter Ancestry tog for sig af retterne på forskernes konto.

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 03-04-02 20:38

Hej Poul og andre
> [...]
> tiden for udløbet af denne Trial var over - var det umuligt at framelde
> sig - hvorefter Ancestry tog for sig af retterne på forskernes konto.
Jeg har været tilmeldt denne "Free Trial" og har derfor oplyst
kreditkortnummer (ikke kontonummer). Inden perioden var omme frameldte jeg
mig igen. Ingen problemer. Ingen mystiske træk på mit Visa-kort. Så bareret
på min erfaring kan du bare prøve løs.

Med venlig hilsen
Carsten Pedersen

Fra : Jette Pedersen

Dato : 03-04-02 22:08

Jeg har haft samme oplevelse som Carsten - meldte mig fra inden "bordet
fangede" og fik en pæn mail fra dem om, at jeg var slettet. Og der har
ikke været træk på kontoen.

mvh
Jette