Display i 8210
Fra : CO

Dato : 02-04-02 23:55

Kan man taste en kode og få sit display til at gå ud ??
foreksempel #06# og på ring op !

Nu kan jeg kun tænde telefonen og såsnart jeg har tastet pin
fosvinder al tekst fra display !

Mvh.
Claus

Fra : Fischer

Dato : 03-04-02 05:42

> Kan man taste en kode og få sit display til at gå ud ??
> foreksempel #06# og på ring op !

Nej.

> Nu kan jeg kun tænde telefonen og såsnart jeg har tastet
> pin fosvinder al tekst fra display !

Telefonen er defekt.

*Fischer

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 03-04-02 13:05

Hej!
"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse
<Klip>

> Telefonen er defekt.

Nej, displayet er defekt.

Morten

Fra : [88xx]me

Dato : 03-04-02 16:13

Han sagde "Kan man " intaste koden bla bla bla...

Jeg tror han søger den mulighed han skriver om. Ikke at det er en fejl.. LOL

--
/me
No lame SIGNATURER

Fra : CO

Dato : 03-04-02 17:35

> Han sagde "Kan man " intaste koden bla bla bla...
>
> Jeg tror han søger den mulighed han skriver om. Ikke at det er en fejl..
LOL

Nope desværre, var inde på nokia's hjemmeside og fik trykke #06# istedet for
*#06#
og så gik alt teksten i display bare ud, der var lys, og telefonen virkede
men igen tekst.

Jeg heller til, at min telefon er blevet defekt, blot underligt at det lige
sker ved
den kode !! - det kunne jo være det var koden for blinde

mvh
claus