Erfaringer med Telmore
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 02-04-02 22:11

Jeg overvejer at skifte fra Sonofon til Telmore. Er der noget der kan se
nogle problemer i det? Hvordan med driften? Er der tit problemer?

--
Med venlig hilsen / Kind Regards
Kim Frederiksen

Fra : Dennis Lange

Dato : 02-04-02 22:14

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg overvejer at skifte fra Sonofon til Telmore. Er der noget der kan se
> nogle problemer i det? Hvordan med driften? Er der tit problemer?

Jeg har haft Telmore i tre-kvart år nu, og har aldrig haft problemer af
nogen art. Jeg kan kun give de varmeste anbefalinger.
--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 02-04-02 22:18

"Dennis Lange" <dblng@hotmail.com> wrote in message

> Jeg har haft Telmore i tre-kvart år nu, og har aldrig haft problemer af
> nogen art. Jeg kan kun give de varmeste anbefalinger.
> --

Ok, tak ... jeg er lidt skeptisk med disse "nye" operatører, nemlig.

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Dennis Lange

Dato : 02-04-02 22:26

> Ok, tak ... jeg er lidt skeptisk med disse "nye" operatører, nemlig.

Med hensyn til Telmore tror jeg ikke du har noget at være nervøs for. Der
kan være lidt problemer hvis du skal have overført dit Sono-nummer til
Telmore, men dette er TDC's fejl og ikke Telmores. Problemet vil iøvrigt
opstå uanset hvilken operatør du skifter til hvis TDC er indblandet.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 03-04-02 00:00

"Dennis Lange" <dblng@hotmail.com> skrev:
> Jeg har haft Telmore i tre-kvart år nu, og har aldrig haft
> problemer af nogen art. Jeg kan kun give de varmeste
> anbefalinger.

Det samme siger jeg.

Venligst
Mikael

Fra : Michael Jensen

Dato : 03-04-02 01:44

Jeg flyttede fra Sono til Telmore alt det hele tog én dag som det stod i
aftalen...Kan varmt anbefales

/Mic

Fra : Fischer

Dato : 03-04-02 05:41

> Jeg overvejer at skifte fra Sonofon til Telmore. Er der noget der kan se
> nogle problemer i det? Hvordan med driften? Er der tit problemer?

Efter porteringsproblemerne er ovre, kan jeg godt anbefale Telmore.

Dog irriterer det mig, at den "online" regningsstatus ofte er forsinket. Som
f.eks. nu, hvor de er næsten en uge bagud.

*Fischer

Fra : Dennis Lange

Dato : 03-04-02 07:45

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Som
> f.eks. nu, hvor de er næsten en uge bagud.

Hvilket vel igen er TDC's fejl? Det plejer i hvert fald at være fordi de
fedter når de skal aflevere opkaldslisterne.

Fra : Steffen Larsen

Dato : 03-04-02 08:34

Fra : MBJ

Dato : 03-04-02 05:59

De varmeste anbefalinger

Michael

Fra : Hezu

Dato : 03-04-02 09:37

Kun gode erfaringer.
Billigt, stabilt, god dækning osv.

Hilsen
Michael Ziegler

Fra : Søren Kjærsgaard

Dato : 03-04-02 13:58

Generelt kun gode erfaringer.
Eneste minus er, at jeg til tider har problemer med at sende sms, -kan blive
afvist adskillige
gange inden den så endelig kommer igennem.
Det er klart i Struer, at problemet er størst, andre steder i landet går det
bedre og i udlandet
oplever jeg aldrig problemer. Overbelastet central / chikane fra TDC??
Det er primært på cellerne STRUR C S G og STRUER C V G, men jeg har også
set det på andre.

Hilsen Søren

(t39m)

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 03-04-02 14:44

Det eneste meget irriterende jeg kan komme på er at de kører på TDC's net.
Som alle jo nok ved er TDC E-mail >> SMS gateway meget, meget sløv hvilket
blokerer for en del services til TDC kunder, herunder notifikation ved ny
e-mail, gratis vittigheder etc.

Ellers er Telmore helt OK, men check også ClubBlahBlah der kører på SONO's net
og derfor ikke har ovennævnte problemer, og faktisk også er billigere, dog er
minusset her at de tager et beløb for oprettelse.
Se evt. artikel på http://home.tiscali.dk/~gsmlrold/startsiden/cbb.htm

--
Michael
http://www.goofi.tk - så behøver du kun at starte ét sted.....