|
| Er TDC´s news solgt? Fra : Henning Lund |
Dato : 02-04-02 19:03 |
|
Eller er det bare afskaffet, jeg kan se på statussiden er alt i den
skønneste orden som sædvanlig, var det ikke fordi det var den 2 april
idag, ville jeg tro det var en aprilsnar.
Skal informationerne om problemer i TDC altid være så elendige, det
mindste var vel at skrive et par linier om hvad der var galt, men næe
det skal omfatte større problemer inden TDC gider at informere
brugerne, og hvad der så er et større problem kan jeg heller ikke få
en decideret forklaring om fra TDC, jeg spurgte dengang det meste af
jylland var uden internet, men det regnes sørme ikke for et større
nedbrud.
Gu ved hvad der skal til?
Hu ha hvor er det elendig service.
| |
Chr. Bohr-Halling (02-04-2002)
| Kommentar Fra : Chr. Bohr-Halling |
Dato : 02-04-02 19:13 |
|
Henning Lund <Fjerndettehla@tdcspace.dk>'s posting:
>Skal informationerne om problemer i TDC altid være så elendige, det
Den har da kun været helt død i 5-6 timer nu.
--
Spark lige til (dtext.)news.tele.dk
| |
Henning Lund (02-04-2002)
| Kommentar Fra : Henning Lund |
Dato : 02-04-02 19:18 |
|
Chr. Bohr-Hallingskrev:
>Den har da kun været helt død i 5-6 timer nu.
Jeg synes godt de kan stryge den skide reklame på TV, den er fuld af
overdrivelse.
| |
Bjarke Hansen (02-04-2002)
| Kommentar Fra : Bjarke Hansen |
Dato : 02-04-02 20:18 |
|
"Chr. Bohr-Halling" <nospam@direkte.org> wrote in message
news:63tjau8dtlsbqjqj6m6hktcv10pgs69oit@sunsite.auc.dk...
> Den har da kun været helt død i 5-6 timer nu.
>
> --
> Spark lige til (dtext.)news.tele.dk
Ja død, på både news.tele.dk og dtext.news.tele.dk
| |
Ulrik Lunddahl (02-04-2002)
| Kommentar Fra : Ulrik Lunddahl |
Dato : 02-04-02 23:35 |
|
"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:
> > Spark lige til (dtext.)news.tele.dk
>
> Ja død, på både news.tele.dk og dtext.news.tele.dk
dtext.news.tele.dk virker fint nu...
--
Med Venlig Hilsen
Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar & George Antheil
| |
Bjarke Hansen (03-04-2002)
| Kommentar Fra : Bjarke Hansen |
Dato : 03-04-02 05:09 |
|
"Ulrik Lunddahl" <nospam037@lunddahl.dk> wrote in message
news:a8dbml$k4f$1@sunsite.dk...
> > Ja død, på både news.tele.dk og dtext.news.tele.dk
>
> dtext.news.tele.dk virker fint nu...
Nej, intet virker fint lige for tiden. Dtext mangler mange indlæg, til at
man kan følge med
| |
Søren C. Fischer (02-04-2002)
| Kommentar Fra : Søren C. Fischer |
Dato : 02-04-02 19:20 |
|
"Henning Lund" <Fjerndettehla@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
news:r3sjau0e2ibv9v9p8lt7itqjjp07okgmjv@4ax.com...
> mindste var vel at skrive et par linier om hvad der var galt, men næe
Men hvem siger at de overhovedet har opdaget at noget er galt....?
--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf
gæstebog, dagbog, dragracing, nordkap m.m. !
| |
Henning Lund (02-04-2002)
| Kommentar Fra : Henning Lund |
Dato : 02-04-02 19:33 |
|
Søren C. Fischerskrev:
>Men hvem siger at de overhovedet har opdaget at noget er galt....?
Du skal ikke bilde mig ind at ingen har opdaget fejlen hos TDC, nej
nej.
| |
Ole Rasmussen (02-04-2002)
| Kommentar Fra : Ole Rasmussen |
Dato : 02-04-02 22:20 |
|
Hej
"Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk> wrote:
>Men hvem siger at de overhovedet har opdaget at noget er galt....?
Man kan vel efterhånden sige "er der overhoved noget der virker hos TDC"
I flæg kan nævnes:
Pt. virker news ikke - email- >sms gateway virker ikke - Online
regningsstatus for fastnet virker ikke.... fortsæt selv....
--
M.v.h. Ole®
| |
Martin Højriis Krist~ (02-04-2002)
| Kommentar Fra : Martin Højriis Krist~ |
Dato : 02-04-02 23:09 |
|
"Ole Rasmussen" <dont_reply@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:5t7kaukn6ud13nfttavubbhp35s8ecropk@193.88.15.213...
> Man kan vel efterhånden sige "er der overhoved noget der virker hos
TDC"
> I flæg kan nævnes:
> Pt. virker news ikke - email- >sms gateway virker ikke - Online
> regningsstatus for fastnet virker ikke.... fortsæt selv....
Du har nævnt 3 problemer ved 3 forskellige selvstændige firmaer.
Jeg kan sikkert også nævne 4 problemer ved 4 forskellige restauranter,
kan jeg så sige "er der overhovedet noget der virker hos restauranter"?
--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet
| |
Ulrik Lunddahl (02-04-2002)
| Kommentar Fra : Ulrik Lunddahl |
Dato : 02-04-02 23:33 |
|
"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote:
> Du har nævnt 3 problemer ved 3 forskellige selvstændige firmaer.
Måske de 3 "selvstændige" firmaer så skulle blive enige om hvad der skriver
breve til kunderne, og hvam afsenderen er, jeg har ved udelukkende at ringe
til Zillion fået flytter min ISDN forbindelse, Flyttet min PRO@ccess
forbindelse, og samtidig modtaget omkring 40 breve, dog ikke et eneste fra
Zillion.
Fakturaer, som der er ganske klare regler for hvad skal indeholde, kommer
også fra andre "selvstændige" enheder en der hvor man har købt en vare, og
endda er de ofte til den forkerte person/juridiske enhed.
Kundeservice i de "selvstændige" firmaer fatter intet af hvad der er hvad,
det eneste sted det fungerer lidt er Tele Danmark (telefoni), men her er det
også min opfattelse at det begynder at blive ringere og ringere.
Hovedsagen er, at den med de "selvstændige" enheder ikke holder i praksis,
det kan godt være at TDC ønsker sig det sådan, men det er ikke det kunderne
oplever.
> Jeg kan sikkert også nævne 4 problemer ved 4 forskellige restauranter,
> kan jeg så sige "er der overhovedet noget der virker hos restauranter"?
Hvilket ikke ændrer det faktum at du sikkert har fået dårlig mad.....
--
Med Venlig Hilsen
Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar & George Antheil
| |
Svend Olaf Mikkelsen (02-04-2002)
| Kommentar Fra : Svend Olaf Mikkelsen |
Dato : 02-04-02 23:41 |
|
On Wed, 3 Apr 2002 00:09:17 +0200, "Martin Højriis Kristensen"
<usenet@makr.dk> wrote:
>Du har nævnt 3 problemer ved 3 forskellige selvstændige firmaer.
Er de også ejet af forskellige? Kompetance følger ejeren.
--
Svend Olaf
| |
Martin Højriis Krist~ (03-04-2002)
| Kommentar Fra : Martin Højriis Krist~ |
Dato : 03-04-02 06:41 |
|
"Svend Olaf Mikkelsen" <svolaf@inet.uni2.dk> skrev i en meddelelse
news:3caa3353.4797630@dtext.news.tele.dk...
> Kompetance følger ejeren.
Aha. Så jeg kan forvente rådgivning om vin af samme karakter i Salling
som i Netto?
--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet
| |
Svend Olaf Mikkelsen (03-04-2002)
| Kommentar Fra : Svend Olaf Mikkelsen |
Dato : 03-04-02 08:10 |
|
On Wed, 3 Apr 2002 07:41:12 +0200, "Martin Højriis Kristensen"
<usenet@makr.dk> wrote:
>Aha. Så jeg kan forvente rådgivning om vin af samme karakter i Salling
>som i Netto?
Nej, men du kan forvente at de hver især udfører deres opgaver med den
samme grad af kompetance.
--
Svend Olaf
| |
Thomas Alexander Fre~ (03-04-2002)
| Kommentar Fra : Thomas Alexander Fre~ |
Dato : 03-04-02 11:58 |
|
Svend Olaf Mikkelsen wrote:
> On Wed, 3 Apr 2002 07:41:12 +0200, "Martin Højriis Kristensen"
> <usenet@makr.dk> wrote:
>
>>Aha. Så jeg kan forvente rådgivning om vin af samme karakter i
>>Salling som i Netto?
>
> Nej, men du kan forvente at de hver især udfører deres opgaver
> med den samme grad af kompetance.
Du har vist ikke set mere end én Netto...
--
MVH/Thomas A. Frederiksen
Registered Linux user #168164, http://counter.li.org
http://www.usenet.dk/netikette - på forhånd tak.
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.
| |
Rune Klausen (03-04-2002)
| Kommentar Fra : Rune Klausen |
Dato : 03-04-02 09:12 |
|
----- Original Message -----
From: "Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk>
Newsgroups: dk.edb.internet.udbydere
Sent: Wednesday, April 03, 2002 12:09 AM
Subject: Re: Er TDC´s news solgt?
> "Ole Rasmussen" <dont_reply@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> news:5t7kaukn6ud13nfttavubbhp35s8ecropk@193.88.15.213...
> > Man kan vel efterhånden sige "er der overhoved noget der virker hos
> TDC"
> > I flæg kan nævnes:
> > Pt. virker news ikke - email- >sms gateway virker ikke - Online
> > regningsstatus for fastnet virker ikke.... fortsæt selv....
>
> Du har nævnt 3 problemer ved 3 forskellige selvstændige firmaer.
> Jeg kan sikkert også nævne 4 problemer ved 4 forskellige restauranter,
> kan jeg så sige "er der overhovedet noget der virker hos restauranter"?
Nu ved jeg ikke... men sidste jeg så en TDC rekvalme så var de da glade for
at det hele er samlet et sted, er det så ikke lidt misvisende at sige det
hele bliver samlet et sted, når det ikke er en skid samlet alligevel ?
Hvert kvatal får man: 1 regning for fastnet, 1 regning for netexpres, nogle
gange en regning for opasia, og hvis man hvade mobil, så fik man vel også en
regning for det...
-Rune
| |
Klitgaard (03-04-2002)
| Kommentar Fra : Klitgaard |
Dato : 03-04-02 10:16 |
|
"Rune Klausen" <rune.klausen@paradis.dk> skrev i en meddelelse
news:3caab923$0$11933$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Nu ved jeg ikke... men sidste jeg så en TDC rekvalme så var de da glade
for
> at det hele er samlet et sted, er det så ikke lidt misvisende at sige det
> hele bliver samlet et sted, når det ikke er en skid samlet alligevel ?
Denne reklame er for TDC Teledanmark.
> Hvert kvatal får man: 1 regning for fastnet, 1 regning for netexpres,
nogle
> gange en regning for opasia, og hvis man hvade mobil, så fik man vel også
en
> regning for det...
Hvis man havde Teledanmark Bredbånd fik man fastnet og inet på samme
regning. Netexpress + Opasia som du snakker om udbydes af TDC internet.
--
....Klitgaard
| |
Rune Klausen (03-04-2002)
| Kommentar Fra : Rune Klausen |
Dato : 03-04-02 10:34 |
|
"Klitgaard" <na@na.dk> wrote in message
news:3caac855$0$58778$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> Hvis man havde Teledanmark Bredbånd fik man fastnet og inet på samme
> regning. Netexpress + Opasia som du snakker om udbydes af TDC internet.
nå... jeg har netexpres derfor forskellige regninger...
Men stadig lidt fjollet at udbyde 4 ens ligende produkter fra TDC X
BredBånd
NetExpress
Pro@ccess
Boomtown
For brugeren skaber det jo blot større forvirring end der er i forvejen.
-Rune
| |
Flemming Mahler Lars~ (03-04-2002)
| Kommentar Fra : Flemming Mahler Lars~ |
Dato : 03-04-02 11:52 |
|
Rune Klausen wrote:
>
> Men stadig lidt fjollet at udbyde 4 ens ligende produkter fra TDC X
>
> BredBånd, NetExpress, Pro@ccess, Boomtown
>
> For brugeren skaber det jo blot større forvirring end der er i forvejen.
>
Lige som det er forvirrende at Ford både laver en Ka, en Fiesta, en
Focus og en Mondeo (og flere andre modeller)?
Hver af løsningerne er diffrentieret på forskellige parametre, og
henvender sig givet dette til forskellige målgrupper (med forskellige
behov).
(( Flemming ))
--
Flemming Mahler Larsen, Media & Portal Technology @ TDC Internet
http://card.netfactory.dk/ , +45 3552 6452
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet
| |
Jens (03-04-2002)
| Kommentar Fra : Jens |
Dato : 03-04-02 17:05 |
|
"Flemming Mahler Larsen" <mahler@DK.net> skrev i en meddelelse
news:3CAADECA.2030907@DK.net...
> Rune Klausen wrote:
>
> > Men stadig lidt fjollet at udbyde 4 ens ligende produkter fra TDC X
> > BredBånd, NetExpress, Pro@ccess, Boomtown
> > For brugeren skaber det jo blot større forvirring end der er i
forvejen.
> >
> Lige som det er forvirrende at Ford både laver en Ka, en Fiesta, en
> Focus og en Mondeo (og flere andre modeller)?
Kan ikke sammenlignes, da du kun får en regning fra Ford, ikke fra
forskellige Ford selskaber hvis du enten køber en Ford Ka eller du køber en
Ford Fiesta.
> Hver af løsningerne er diffrentieret på forskellige parametre, og
> henvender sig givet dette til forskellige målgrupper (med forskellige
> behov).
Korrekt, men alle produkterne har TDC logo på. Det er med til at skabe
forvirring.
Jens
| |
KsNa (03-04-2002)
| Kommentar Fra : KsNa |
Dato : 03-04-02 18:44 |
|
"Jens" <jjonsson@_NOSPAM_get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:%KFq8.5915$567.389784@news000.worldonline.dk...
> "Flemming Mahler Larsen" <mahler@DK.net> skrev i en meddelelse
> news:3CAADECA.2030907@DK.net...
> > Rune Klausen wrote:
> >
> > >
> > Lige som det er forvirrende at Ford både laver en Ka, en Fiesta, en
> > Focus og en Mondeo (og flere andre modeller)?
>
> Kan ikke sammenlignes, da du kun får en regning fra Ford, ikke fra
> forskellige Ford selskaber hvis du enten køber en Ford Ka eller du køber
en
> Ford Fiesta.
Breve fra Ford forhandleren, breve fra Ford Danmark, breve fra Ford Credit,
Hmm!
Sker der en fejl i hvert af disse led, er alle Fordsælgere så udulige ?
).
>
> Korrekt, men alle produkterne har TDC logo på. Det er med til at skabe
> forvirring.
>
Alle Ford bilerne har da Ford logo, skaber det forviring ? Og så har
tilsyneladende ens biler, endda forskellige motorer, farver, m.m.
Mvh.
Kim
| |
Martin Højriis Krist~ (03-04-2002)
| Kommentar Fra : Martin Højriis Krist~ |
Dato : 03-04-02 22:36 |
|
"KsNa" <KsNa@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3cab3f82$0$58739$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Alle Ford bilerne har da Ford logo, skaber det forviring ? Og så har
> tilsyneladende ens biler, endda forskellige motorer, farver, m.m.
Og tilmed har tilsyneladende forskellige biler ens motorer...
--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet
| |
Rune Klausen (03-04-2002)
| Kommentar Fra : Rune Klausen |
Dato : 03-04-02 23:16 |
|
"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote in message
news:3cab758a$0$58748$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "KsNa" <KsNa@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:3cab3f82$0$58739$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Alle Ford bilerne har da Ford logo, skaber det forviring ? Og så har
> > tilsyneladende ens biler, endda forskellige motorer, farver, m.m.
>
> Og tilmed har tilsyneladende forskellige biler ens motorer...
>
Jeps, det er en total uholdbare verden vi lever
-Rune
| |
Martin Højriis Krist~ (03-04-2002)
| Kommentar Fra : Martin Højriis Krist~ |
Dato : 03-04-02 12:29 |
|
"Rune Klausen" <rune.klausen@paradis.dk> skrev i en meddelelse
news:3caab923$0$11933$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Nu ved jeg ikke... men sidste jeg så en TDC rekvalme så var de da
glade for
> at det hele er samlet et sted
Som svaret i mail:
Du har ikke set en reklame for TDC, men for TDC Tele Danmark (et af
selskaberne)
Jeg siger heller ikke til fyren i restaurant1 at jeg har set en reklame
for "Restauranter"
Jeg ved godt at mange forvikler navnene og det har været oppe og vende
før. Jeg tror bare jeg trækker mig.
--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet
| |
Allan Olesen (03-04-2002)
| Kommentar Fra : Allan Olesen |
Dato : 03-04-02 09:20 |
|
"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote:
>
>Du har nævnt 3 problemer ved 3 forskellige selvstændige firmaer.
>Jeg kan sikkert også nævne 4 problemer ved 4 forskellige restauranter,
>kan jeg så sige "er der overhovedet noget der virker hos restauranter"?
Hvis de 4 restauranter er medlem af samme kæde, vil det helt
sikkert gå ud over denne kædes ry.
Præcis ligesom de beskrevne oplevelser går ud over TDC-koncernens
ry.
--
Allan Olesen, Lunderskov.
Danske musikere tjener penge ved ulovlig softwarekopiering.
| |
Martin Højriis Krist~ (03-04-2002)
| Kommentar Fra : Martin Højriis Krist~ |
Dato : 03-04-02 12:30 |
|
"Allan Olesen" <aolesen@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3caabb1f$0$58767$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hvis de 4 restauranter er medlem af samme kæde, vil det helt
> sikkert gå ud over denne kædes ry.
Det var i det mindste et godt argument.
Ja, det går ud over ry'et
Men nej, jeg synes stadig ikke man kan sige at kæden er uduelig for de 4
restauranter laver hver deres fejl.
--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet
| |
Allan Olesen (03-04-2002)
| Kommentar Fra : Allan Olesen |
Dato : 03-04-02 12:39 |
|
"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote:
>Men nej, jeg synes stadig ikke man kan sige at kæden er uduelig for de 4
>restauranter laver hver deres fejl.
Så er der jo ikke ordentligt styr over dem, hvilket kunne
tyde på en uduelig kæde.
--
Allan Olesen, Lunderskov.
Danske musikere tjener penge ved ulovlig softwarekopiering.
| |
Martin Højriis Krist~ (03-04-2002)
| Kommentar Fra : Martin Højriis Krist~ |
Dato : 03-04-02 12:50 |
|
"Allan Olesen" <aolesen@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3caae9ea$0$58751$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> >Men nej, jeg synes stadig ikke man kan sige at kæden er uduelig for
de 4
> >restauranter laver hver deres fejl.
> Så er der jo ikke ordentligt styr over dem, hvilket kunne
> tyde på en uduelig kæde.
Fordi der sker 4 relativt menneskelige fejl?
Der sker fejl hele tiden overalt. Det der er interessant er frekvensen.
--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk/?usenet
http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC Internet
| |
Peter T. (03-04-2002)
| Kommentar Fra : Peter T. |
Dato : 03-04-02 13:08 |
|
"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote in news:3caaec52$0$58738
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:
> Fordi der sker 4 relativt menneskelige fejl?
> Der sker fejl hele tiden overalt. Det der er interessant er frekvensen.
Nej... Eller jo, hvis man hænger sig i tal og statistikker. Du vil også
miste kunder hvis du laver få fejl, men ikke retter dem. Og det er uanset
om du driver et autoværksted eller en ISP. Det nytter ikke noget at
kunderne føler at de løber med panden mod en mur, når der ønskes support
eller service.
--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> < http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>
Make it idiot-proof and someone will build a better idiot.
Puhutteko suomea?
| |
Allan Olesen (03-04-2002)
| Kommentar Fra : Allan Olesen |
Dato : 03-04-02 13:47 |
|
"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote:
>Fordi der sker 4 relativt menneskelige fejl?
Menneskelige fejl?
Op til flere af de påpegede fejl hos TDC-koncernen ligner
kold og kynisk nedprioritering med større fejlhyppighed til
følge.
>Det der er interessant er frekvensen.
Ja, naturligvis. Jeg troede, vi var enige om, at vi diskuterede
overhyppighed af fejl.
--
Allan Olesen, Lunderskov.
Danske musikere tjener penge ved ulovlig softwarekopiering.
| |
Rune Klausen (03-04-2002)
| Kommentar Fra : Rune Klausen |
Dato : 03-04-02 13:51 |
|
"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote in message
news:3caaec52$0$58738$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Allan Olesen" <aolesen@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:3caae9ea$0$58751$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > >Men nej, jeg synes stadig ikke man kan sige at kæden er uduelig for
> de 4
> > >restauranter laver hver deres fejl.
> > Så er der jo ikke ordentligt styr over dem, hvilket kunne
> > tyde på en uduelig kæde.
> Fordi der sker 4 relativt menneskelige fejl?
> Der sker fejl hele tiden overalt. Det der er interessant er frekvensen.
Det sker jo hele tiden, jo større man er, jo flere fejl bliver der begået.
Hvis man kigger på film, LOTR har jo utrolig mange fejl, hvis kigger utrolig
godt efter, og fordi der er nage som har fundet hver deres lille fejl.
-Rune
| |
Jens (03-04-2002)
| Kommentar Fra : Jens |
Dato : 03-04-02 17:08 |
|
"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> skrev i en meddelelse
news:3caae7b4$0$58753$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Allan Olesen" <aolesen@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:3caabb1f$0$58767$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Hvis de 4 restauranter er medlem af samme kæde, vil det helt
> > sikkert gå ud over denne kædes ry.
>
> Det var i det mindste et godt argument.
> Ja, det går ud over ry'et
>
> Men nej, jeg synes stadig ikke man kan sige at kæden er uduelig for de 4
> restauranter laver hver deres fejl.
Ja, men hvis jeg f.eks. først har fået en dårlig bøf hos Jensen's Bøfhus i
Kbh. så husker jeg det, og iler ikke ind i den første Jensen's Bøfhus i
Odense når jeg igen skal have bøf.
Jens
| |
brian (02-04-2002)
| Kommentar Fra : brian |
Dato : 02-04-02 19:59 |
|
"Henning Lund" <Fjerndettehla@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
news:r3sjau0e2ibv9v9p8lt7itqjjp07okgmjv@4ax.com...
> Eller er det bare afskaffet, jeg kan se på statussiden er alt i den
> skønneste orden som sædvanlig, var det ikke fordi det var den 2 april
> idag, ville jeg tro det var en aprilsnar.
[klip]
Nå jeg var begyndt at tro at jeg var den eneste
Jeg har lige talt med TDC, men alle der har med internet er gået hjem kl.
20.00?!?!
Det kan da ikke passe?
Så jeg blev bedt om at ringe kl. 8.30 i morgen, men det er jo nu jeg ønsker
at læse news!
Meget ringe service TDC!
/ Kim E.
Der sidder og læser news igennem et remote program, på en pc der er
tilslutte Cybercity news!
| |
|
|