Ericsson T-65, startproblemer
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-04-02 16:35

Hey

Så købte jeg den her T-65 i El-giganten idag(1Kkr.).. De havde forresten
stakkevis på lager.

Den ser alligevel ud til at være en rimelig fed telefon, med mange
funktioner

Men alligevel er jeg da stødt på et problem..

Da jeg ville ind i telefonbogen, var der jo ikke nogen telefonnumre. Så
spurtge den om, jeg ville kopiere fra SIM.kortet. Det sagde jeg yes til.
Hvorefter den har stået i ca. 20 minutter (kopiere fra SIM....) hvor bjælken
forneden ikke har rykket sig, mere en 2 mm.

Nogen der har nogen bud?

Kopieringen kan ikke afbrydes, men kan godt modtage ring, og SMS.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-04-02 16:52

> [...]
bjælken
> forneden ikke har rykket sig, mere en 2 mm.

Jeg kunne godt slukke telefonen alligevel, skulle bare holde NO nede langt
tid nok..

Den havde kun kopireret 12 numre. Da jeg manualt satte kopieringen igang
igen, står den samme sted igen nu.

Hvad kan det mon være? Det er et Telmore kort med plads til 200 numre.

Fra : Fischer

Dato : 02-04-02 18:17

> Så købte jeg den her T-65 i El-giganten idag(1Kkr.).. De havde
> forresten stakkevis på lager.

Jeg har selv overvejet en T65. Den er sød.
Hvilket abonnement sælges de med?

*Fischer

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-04-02 18:27

"Fischer" <express@get2net.dk> wrote in message

> Jeg har selv overvejet en T65. Den er sød.
> Hvilket abonnement sælges de med?

TDC, mobilbonus. Det abo til 180 kr. halvårligt.

Fra : Nick

Dato : 02-04-02 19:07

> "Fischer" <express@get2net.dk> wrote in message

> TDC, mobilbonus. Det abo til 180 kr. halvårligt.

Ikke nødvendigvis. Det må du fuldstændig selv om.

/Nick

Fra : [88xx]me

Dato : 02-04-02 19:43

"Fischer" <express@get2net.dk>

skrev i en meddelelse news:FLlq8.77$5m2.6928@news.get2net.dk...

> Jeg har selv overvejet en T65. Den er sød.
> Hvilket abonnement sælges de med?
>
> *Fischer

Du skal da ikke købe den fordi den er nuttede... Jeg har købt min pga.
e.mail muligheden...

*Fischer jeg syntes ikke jeg har set dig så meget på det sidste. Der var
engang hvor du var i alle inlæg... LOL

--
/me
No lame SIGNATURER

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-04-02 20:03

"[88xx]me" <real@sleepy.dk> wrote in message

> Du skal da ikke købe den fordi den er nuttede... Jeg har købt min pga.
> e.mail muligheden...

Kan du tjekke email via Wap, eller er man nød til have en datatjeneste?

Det ser jo yderst advanceret ud, med alle de email ting...

Fra : Fischer

Dato : 02-04-02 21:28

> Du skal da ikke købe den fordi den er nuttede...

Hvorfor ikke?
Det er sgu da sjældent at folk køber mobil af mere rationelle grunde.

> *Fischer jeg syntes ikke jeg har set dig så meget på det sidste.
> Der var engang hvor du var i alle inlæg... LOL

Nåååååh - det er nok så meget sagt!
Men nu er det jo forår - så er der så meget andet at lave end at sidde inde
foran skærmen.

Hvorfor hedder du nu pludselig '[88xx]me' ?
(P.R.)

*Fischer

Fra : [88xx]me

Dato : 03-04-02 16:24

Fischer skrev

> Hvorfor hedder du nu pludselig '[88xx]me' ?
> (P.R.)

Der fik du mig... Hvordan ved du det er mig? Jeg har da fået ny mail...

Ang. navnet: [88xx] kommer fra gruppen dk.marked.privat.edb hvor folk son
handler gerne vil vide, med hvem de handler med og hvor de bor. Så 88xx (xx
= 00) må jo så være ved Viborg...

ME kommer fra mit hovede først var det /me men det ser dumt ud med
[8800]/me...

--
/me
No lame SIGNATURER

Min signatur i den anden gruppe er så:

--
/me

{---------------------------------------}
Husk ALTID at skrive dit Postnummer
det kan vi bedre Lide..
Og det er Meget Nemmere
{---------------------------------------}

Fra : Fischer

Dato : 03-04-02 16:36

> Der fik du mig... Hvordan ved du det er mig? Jeg har da fået ny mail...

No lame SIGNATURER

(Jeg har en hukommelse som en tilstoppet si).

*Fischer

Fra : Cortina

Dato : 24-05-02 09:45

"Bjarke Hansen" skrev d. 02-04-02 16:35 dette indlæg :
> [...]

> forneden ikke har rykket sig, mere en 2 mm.
>
> Nogen der har nogen bud?
>
> Kopieringen kan ikke afbrydes, men kan godt modtage ring, og SMS.

Davs Yes min gjorde nøjagtigt det samme da jeg havde fået den!!

Men jeg tog bare og slukkede telefonen og så prøvede jeg igen og så
duede det!!

Mvh

René madsen

http://www.kandu.dk/