K: Pulsur
Fra : Henrik Andersen

Dato : 02-04-02 14:04

Jeg håber det er ok at jeg lægger mit indlæg her, har ikke kunne finde en
mere passende gruppe.

Jeg står og skal tabe 25 - 30 Kg. og til det formål skal jeg bruge et
pulsur, så jeg vil høre om der er én her der
har et som gerne vil af med det, eks. Reebok Fitness Trainer ville være
perfekt...
Men andet er også velkomment...

Mail mig hvad du evt. har og hvad model, mærke, stand samt alder og evt.
resterende garantiperiode.

Mail på dk8008@NOT-hotmail.com Uden 'NOT-'

Mvh Henrik Andersen

Fra : jbi

Dato : 02-04-02 20:40

Hej Henrik.
I forbindelse med din 'slankekur' kan jeg anbefale et nyt koncept
'Body-Design', som jeg selv var med til at teste for 1 års tid siden. På
2 måneder tabte jeg 10 kg. endda uden at dyrke den foreskrevne motion,
og uden at sulte. Se en artikel her:
http://rep.pharmanex.com/eu/library/pdf/danish_advertisment.pdf eller
via http://www.ik.mypharmanex.com. Eller kontakt mig for yderligere
information.
Med venlig hilsen
Jørgen Iversen

http://www.kandu.dk/

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 04-04-02 07:19

> Hej Henrik.
> I forbindelse med din 'slankekur' kan jeg anbefale et nyt koncept
> 'Body-Design', som jeg selv var med til at teste for 1 års tid siden. På

Jepper!! kom... lad os få mere MLM ind i dette forum...
Det er jo det der gør at folk hader MLM.. Reklamer over alt, hvor der ikke
er blevet bedt om det...

hvad med herbalife... LR. international.. bare for at nævne et par stykker
som også har slankepulver! *S*

Jeg fik ikke lige helt fat i hvad dette opslag havde med et puslur at
gøre???

ret mig endelig hvis jeg er forkert på den...

Nå men jeg kunne ikke lige læse det første link... Så måske det er derfor
jeg totalt har misforstået denne post?

Mette

--
\!/
(@ @)

Fra : Henrik Andersen

Dato : 04-04-02 12:52

Ja, du har fat i noget

Jeg har skrevet til ham hvad der var i produktet og hvad forskellen var fra
de øvrige produkter, eks Herbalife....

Han svarede aldrig... (c;

Mvh Henrik Andersen