Jeg har ikke prøvet det, men synes egentlig ikke at TDC laver noget fusk
dér. Du kunne jo bare have læst i betingelserne
Jeg forstår dog godt at du er lidt harm. Det kan være svært at vide hvis man
ikke har prøvet det før.
TDC kunne godt være large og overføre de minutter du betaler for med
normaltakst til nettids abbonementet, men siden de jo er et kæmpe firma med
monopol, kan de jo være ligeglade med sådan en "lille" ting.
Hvis du vil gøre mere ud af det, så skriv et brev (rigtigt post brev) til
TDC som i skarpe vendinger forklare dit problem. Så plejer de at give
efter...
Mvh Anders
> Hej Gruppe,
>
> En lille historie:
> Jeg fik et nettid 20 abonnement forærende, dvs. 1 måneds gratis internet,
> max. 20 timer.
>
> Jeg installerer opkald til TDC-internet via den medfølgende CD og skal her
> vælge hvor jeg vil ringe hen - vælger Køge.
>
> Det viser sig efterfølgende, at CD-en ikke har valgt det korrekte
> opkaldsnummer som åbentbart skal være 16110 og ikke 56xxxxxx. Jeg har så
> mailet til TDC og brokket mig. Der er åbenbart ikke anvendt 1 minut af mit
> nettidsabonnement, alle mine internetminutter er skrevet via et eller
andet
> internetabonnement som jeg åbenbart har oprettet? og dem skal jeg betale
for
> via min normale telefonregning.
>
> TDC-internets hotline siger: "Det er dit eget problem, det står i nettids
> betingelserne at opkaldsnummeret skal være 16110. Minutterne kan ikke
> overføres til Nettid"
>
> Er der andre som har prøvet noget lignende?
>
> Hilsen
>
> Anders
>
>