Fejl på Kid A
Fra : News

Dato : 31-01-01 02:02

Jeg har for nyligt købt Radiohead's Kid A, men jeg tror at der er en fejl på
min CD.

Det kommer til udtryk ved at jeg i starten af Cd'en hopper lige ind i
slutningen af et Live-nummer som "fader" ud i ca. 44 sekunder. Først omkring
de 44 sekunder begynder den rigtige sang. Fejlen fortsætter så på resten af
Cd'en hvilket betyder at hvis jeg vælger nr. 4 får jeg først de 44 sidste
sek. af nr. 3 osv.

Jeg ved ikke om det har været deres hensigt, men jeg tvivler. Hvis der er
nogle som også har Cd'en, med eller uden fejl vil jeg gerne lige høre fra
jer.

På forhånd tak.

Josef Kjærgaard
jkmail@mobilixnet.dk

PS. Hvis i har Cd'en så husk at kigge under den sorte plade hvorpå Cd'en
sidder, der er et lille blad bag den.

Fra : Bo Smidt

Dato : 31-01-01 14:13

News <jkmail@mobilixnet.dk> wrote:

> Jeg ved ikke om det har været deres hensigt, men jeg tvivler. Hvis der er
> nogle som også har Cd'en, med eller uden fejl vil jeg gerne lige høre fra
> jer.

Det er bestemt ikke tilfældet på min Kid A, så mon ikke det er en fejl.

Erik

Fra : Troels

Dato : 30-01-01 19:59

> Det kommer til udtryk ved at jeg i starten af Cd'en hopper lige ind i
> slutningen af et Live-nummer som "fader" ud i ca. 44 sekunder. Først
omkring

Der er da ikke noget livenr. på kid A er der???

Vh Troels

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 31-01-01 19:34

"News" <jkmail@mobilixnet.dk> wrote in message
> [...]

> nogle som også har Cd'en, med eller uden fejl vil jeg gerne lige høre fra

Sælg den på E-bay! Du kan blive millionær!

(not kidding) (kun det om millionen)

Jacob

Fra : Jacob

Dato : 31-01-01 20:34

Du har været uheldig. I nogle af de første udgaver der blev trykt af Kid A
var der netop en fejl som du beskriver. Så vidt jeg husker drejede det sig
om en hel del CD'er, (10.000 - 100.000) eller sådan noget, men jeg ved det
ikke helt.
Så du kan sandsynligvis ikke sælge den på eBay til en masse penge, der er
nemlig mange der har fået en forkert cd.
Det bedste råd er at tage cd'en med hen i den pladebiks du har købt den i,
og få dem til at give dig en ny.

I øvrigt klumrede pladeselskabet vist nok endnu mere i det, eftersom der
blev udsendt en række cd'er hvor den "hemmelige" booklet simpelthen
manglede.
Som følge af det, kan hele booklet'en ses på Radioheads hjemmeside.

Hilsen Jacob