ATI All In Wonder Radeon 32MB DDR. Kodefri~
Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 30-01-01 23:34

Jeg har prøvet at gøre det medfølgende ATI DVD program kodefrit med DVD
Genie (Den aller nyeste version), men uden held. Nok skriver programmet
Region 1 når det starter op, men det kan stadig ikke spille R1 DVD film.
Stiller jeg DVD-Genie til Region 3, så kan programmet også stadigvæk spille
R2 DVD skiver.

Findes der et program, som kan gøre ATI DVD 7.0 kodefrit ?

OBS. Bruger jeg et andet DVD program, så kan ATI kortet godt vise R1 DVD
film, men ikke i samme kvalitet som via det medfølgende DVD program. Derfor
ville jeg gerne have et 'fix' til ATI's DVD 7.0 program.

--
Rasmus.