Problemer med et GeForce2 kort
Fra : Hejle

Dato : 01-04-02 12:20

Dawser ....

Jeg sidder her med en Dunk der indeholder det arveste lo..
Et Chaintech 7aja2e(VIA-chipset) bundkort med en Athlon 1000Mhz og et
Chaintech a-mx20 Geforce2 Kort ...
Der er installeret win 98 2.udg .. og skulle være up to date med alt
(osse Direct x)

Problemet er så at den skal helts køre med en gammel driver for at virke i
windows ...(detonator 12.41) og det kører fint både med DVD og sager ...
MEN Lige så snart jeg vil i noget 3D spil spunker den og fryser ... Hvis
jeg så installere en ny version af drivere så går windows osse ned ...
Jeg syntes snart jeg har prøvet alt .. Disabled AGP X4 , Fast Write , AGP
X1 og hva' ved jeg ... intet hjælper ...

Kunne det tyde på det er grafikkortet der er noget galt med ?? Eller har
jeg set mig blind på noget ?

Håber på lidt hjælp inden maskinen ender som Drivanker eller målskive ...

Ps .. Det er heldigvis ikke min ...

Hejle ...

Fra : Dr. Ahcir

Dato : 01-04-02 14:41

"Hejle" <hejlesen@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> jeg set mig blind på noget ?
>
> Håber på lidt hjælp inden maskinen ender som Drivanker eller målskive ...

Kansje et dumt spørsmål men har du lastet ned de nyeste VIA driverene?

Fra : Hejle

Dato : 01-04-02 22:06

- Snip -

> Kansje et dumt spørsmål men har du lastet ned de nyeste VIA driverene?

Kan du Tro min ven ... :)

Men det viste sig og være en Defekt Ram blok ... :( (Noget møj billige
bambus ram )

Hejle ...