Ur...mystisk problem/vanvid !
Fra : Peter Heide

Dato : 31-03-02 13:14

jeg har fået et uløseligt problem m. min PC. En kammerat der er super
til at klare PC-problemer har givet op..en anden mener at det er batteriet
der skal skiftes men fandt ud af at det ikke kunne være det,da tiden først
ændre sig efter at PCen er bootet.

problem: ca efter 3-30 min. går mit ur til tilbage til 14 marts,hver gang
14 marts, klokkeslettet er rigtigt. det har foregået den sidte uges tid.
har checket for virus (panda-online check) har kørt Norton systemworks
2002 = 0 problem.
når jeg så går ind for at rette tiden.."fryser" uret og er ikke til'
at få væk..uden jeg genstarter lortet.....og så køre det om igen......

jeg køre med win98 og har ikke lyst til at geninstallere den.

sorry for 3 x cross-posting.....men det er skide irreterende det ur-problem.

mvh peter