AGP x4 / x2 ?
Fra : --=BGN=--

Dato : 01-04-02 09:33

Hvor kan jeg indstille mit ASUS V7700 AGP-grafíkkort til X4 eller X2 på AGP
bussen. Under egenskaber får kortet er der ingen mulighed. Er det muligt at
ændre det i registreringsdatabasen?

Bo

Fra : Kim Larsen

Dato : 01-04-02 09:50

"--=BGN=--" <bo@bgn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
AGP
> bussen. Under egenskaber får kortet er der ingen mulighed. Er det muligt

Det skal ændres i din bios.

Kim Larsen

Fra : Martin K

Dato : 01-04-02 20:52

> Det skal ændres i din bios.
Under forudsætning af, at dit mobo understøtter AGP x4!

--
Martin K

Fra : --=BGN=--

Dato : 01-04-02 18:43

Der står den´skam til x4.

Jeg mener at ha´ læst et eller andet sted at man kunne sætte det i
registreringsdatabasen.

Under egenskaber for ASUS kortet står der nemlig AGP x4 support (current
x2). Derfor ville jeg finde et sted hvor dette måske kunne ændres.

Bo

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 02-04-02 12:15

--=BGN=-- wrote:

> Hvor kan jeg indstille mit ASUS V7700 AGP-grafíkkort til X4 eller X2 på AGP
> bussen. Under egenskaber får kortet er der ingen mulighed. Er det muligt at
> ændre det i registreringsdatabasen?

Det ændre ikke på ydelsen og giver højst stabilitetsproblemer - glem det.

Mvh

Bruno