Asus P4S 333
Fra : MKE

Dato : 01-04-02 08:14

Er motherboardet Asus P4S 333 noget værd ?

MKE

Fra : Karsten Olesen

Dato : 01-04-02 08:21

"MKE" <mkedk@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> Er motherboardet Asus P4S 333 noget værd ?

***********

nej

Fra : Mogens

Dato : 01-04-02 08:56

"MKE" <mkedk@bigfoot.com> wrote in message
> Er motherboardet Asus P4S 333 noget værd ?
>
> MKE

Ja. Et super kort til P4. Og så er det billigt.

Mogens

Fra : Dr. Ahcir

Dato : 01-04-02 10:29

"MKE" <mkedk@bigfoot.com> wrote in message
> Er motherboardet Asus P4S 333 noget værd ?
>
> MKE

Har selv dette kortet men jeg har ikke fåt testet det ennå (CPU ligger å
venter på posten
Jeg kjøpte dette kortet basert på tester som finnes på nettet, se f.eks.
hardware.no (ja det er norsk men jeg tror dere dansker kan lese dette...)
Kortet scorer høyest av 20 testede P4 kort.
Ta et google søk på "ASUS P4S333 review" så finner du mange tester.