Outlook fuck!!!
Fra : Just Larsen

Dato : 31-03-02 23:42

Hej NG

Er der nogle der kender et godt E-mail program??
Jeg er skide træt af Outlook - så "forsvinder" adressebogen - så
"forsvinder" mine e-mails.

Jeg kører på vindows 2000 pro. ..
Jeg har lige oprettet en ny brugerprofil - starter min outlook og pist er
hele lortet væk..
Adressebog og e-mails den er tom og jeg kan ikke finde de filer så jeg kan
impoterer dem
under den nye brugerprofil..

Hva' gør jeg?
Ved I det!!!

Shit!!!

just.larsen@email.dk

Fra : Lars Stokholm

Dato : 31-03-02 23:51

In dk.edb.internet.software.mail+news, Just Larsen wrote:

> [...]
>hele lortet væk..
>Adressebog og e-mails den er tom og jeg kan ikke finde de filer så jeg kan

Såså, rolig nu. Der er et program der hedder Eudora, som mange er
glade for. Jeg har selv kun prøvet det meget kort, så jeg skal ikke
kunne give nogen anbefalinger. Adressen er: <http://www.eudora.com/>

Jeg bruger selv Forté Agent, kombineret newsreader og e-mailklient
(som Outlook Express). Det er jeg godt tilfreds med, men det er altså
ikke gratis.

Jeg kan ikke komme med nogen forslag på hvordan du løser problemet med
Outlook.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Madsen

Dato : 01-04-02 01:03

Just Larsen skrev:

> Jeg kører på vindows 2000 pro. ..
> Jeg har lige oprettet en ny brugerprofil - starter min outlook og
> pist er hele lortet væk..

I stedet for at bande Outlook langt væk var det måske bedre at sætte
sig ned og finde ud af hvordan dit styresystem er skruet sammen. :)

Win2000 og WinXP kører med en mappe der hedder Documents & Settings.
Her gemmer indstillingerne sig for hver enkelt bruger og skifter du
brugernavn så kan du ikke længere se dine e-mails i Outlook, for den
gemmer netop e-mails og indstillinger for de forskellige brugere i
Documents & Settings\{brugernavn}\osv. Det er princippet bag et
styresystem som Win2000 og WinXP som jo kan konfigureres så flere
brugere kan benytte det, uden at de får blandet deres indstillinger
sammen.
Hvis du vil kunne se de e-mails du havde liggende på din gamle
profil i Outlook, så skal du have fundet den gamle fil som Outlook
tidligere gemte e-mails i og fortalt Outlook at det altså er den fil
den skal bruge. Filnavnet har efternavnet *.pst (jeg snakker om
Outlook og ikke Outlook Express).

Standardplaceringen er \Documents and Settings\{Brugernavn}\Local
Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\Outlook.pst Brug
styresystemets søgefunktion til at finde filen. (For at finde filen
bliver du nødt til at bede styresystemet om at vise skjulte filer og
mapper).

Outlook har sikkert oprettet en ny *.pst-fil i Document & Settings
under det brugernavn du lige har oprettet. Flyt eller slet den fil og
genstart Outlook. Outlook vil så fortælle dig at den ikke kan finde
filen og beder dig om at fortælle hvor filen er placeret. Henvis den
til den gamle *.pst-fil fra dit tidligere brugernavn i Documents and
Settings.
Måske var det en god idé at flytte den gamle *.pst-fil over i
Document & Settings-mappen under dit nye brugernavn for ikke at lave
total rod i det. Du kan også vælge at flytte *.pst-filen udenfor
Document & Settings eller evt. ned i All Users. Så vil den være
tilgængelig i Outlook uanset hvilket brugernavn du er logget ind
med.

Madsen.

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 01-04-02 01:06

"Just Larsen" <just.larsen@email.dk> wrote Mon, 1 Apr 2002 00:41:30
+0200 :

>Er der nogle der kender et godt E-mail program??

Becky!

http://www.rimarts.co.jp/becky.htm

>Jeg er skide træt af Outlook - så "forsvinder" adressebogen -

notepad -> email-adresser.txt

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Henrik V Blunck

Dato : 01-04-02 05:32

Hej Just

"Just Larsen" <just.larsen@email.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Er der nogle der kender et godt E-mail program??

The Bat! fra www.ritlabs.com
Henrik

Fra : Freeliner

Dato : 01-04-02 07:47

"Just Larsen" <just.larsen@email.dk> wrote in

Prøv at kigge på Pegasus mail http://www.pmail.com det er nok det bedste
jeg har prøvet.... meget stabilt... og det bedste er at det er lavet i den
regtige internet ånd... en lille side bonus er at du slipper for alle
virus, som normalt plager outlook.... hvad kan jeg sige ... prøv det...

Mvh Jan