lille spørgsmål vedr. tunesioen
Fra : fido

Dato : 31-03-02 18:32

Hej,

lige et par hurtige spørgsmål vedr. tunesien. Vi har fået en her og nu rejse
på lørdag til port el kantaoui på et hotel der hedder Maisons de Jardins
1) er der nogen der kender til området/hotellet er der noget der bare skal
ses?!?

2) jeg læste længere oppe at det kunne betale sig at købe spiritus/alkohol i
flyveren - gælder det over hele tunesien, incl det område vi skal ned i?

3) måske lidt dumt - bruger de 220v?

1000 tak, hvis der er nogle venlige sjæle der vil svare

Fido
**min email er ikke rigtig - gider ikke alt det spam - sorry**