Easynews.com
Fra : Svend Tveskæg

Dato : 30-03-02 22:47

Nogen der har erfaringer med dem.?

Fra : Mogens

Dato : 01-04-02 09:53

On Sat, 30 Mar 2002 22:47:19 +0100, Svend Tveskæg <666@trashcan.dk>
wrote:

>Nogen der har erfaringer med dem.?

Ja, jeg har brugt Easynews i halvandet år og der har aldrig
været noget at klage over. Deres server er altid klippestabil
og kan levere data ligeså hurtigt som min udbyder tillader
mig at downloade. ( især når jeg bruger Download Accelerator )

Desuden har de for nylig forlænget deres retention tid fra
14 dage til ca 2 måneder.

Mvh Mogens

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 02-04-02 09:00

On Mon, 01 Apr 2002 10:53:09 +0200, Mogens <moveng@portalen.no> wrote:

> [...]
>mig at downloade. ( især når jeg bruger Download Accelerator )
>
>Desuden har de for nylig forlænget deres retention tid fra

Tak for informationen. De skriver at for 9.95$ for man ret til at
hente 6 GB.

Hvis man nu vælger at bruge Agent tæller det så med når man henter
headers?

Eller er det kun når man henter binære attachments at der tælles
hvormeget man downloader.

/*Svend

Fra : Mogens

Dato : 02-04-02 15:39

On Tue, 02 Apr 2002 09:59:42 +0200, Svend Tveskæg <666@trashcan.dk>
wrote:

>Tak for informationen. De skriver at for 9.95$ for man ret til at
>hente 6 GB.

Ja, det er korrekt. Det glemte jeg at nævne igår.

Men hvis du når de 6 GB har du mulighed for at
nulstille tælleren. Du betaler $10 og så regnes den
næste måned fra den dag, så hvis du har lyst til at
hente 12 eller 18 GB om måneden, så kan du sagtens
det. Det koster så bare $20 eller $30

>Hvis man nu vælger at bruge Agent tæller det så med når man henter
>headers?

Ja, alt tæller med. Derfor tæller det mindre at bruge en
browser da den kun henter en header pr post hvor Agent
henter alle headers for de store poster som er delt.
Bruger du en browser har du så også mulighed for at
benytte Download Accelerator eller et lignende program.

Mvh Mogens

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 02-04-02 19:45

On Tue, 02 Apr 2002 16:38:31 +0200, Mogens <moveng@portalen.no> wrote:

> [...]
>Bruger du en browser har du så også mulighed for at
>benytte Download Accelerator eller et lignende program.

Tak skal du have. Jeg tror jeg vil prøve det.

Der er jo ikke nogen ISP'er i danmark der kan finde ud af at køre en
ordentlig newsserver. Tiscali kan ihvertefald ikke.

Fra : UlleDulle

Dato : 03-04-02 14:43

On Tue, 02 Apr 2002 20:44:30 +0200, Svend Tveskæg <666@trashcan.dk>
wrote:

>Tak skal du have. Jeg tror jeg vil prøve det.
>
>Der er jo ikke nogen ISP'er i danmark der kan finde ud af at køre en
>ordentlig newsserver. Tiscali kan ihvertefald ikke.

Claranews i England tilbyder fri trafik for 29,99 pund om året. Jeg
bruger den selv og jeg er meget tilfreds. Der er god retension, og
næsten alle filer er komplette.

http://www.clara.net/homeaccess/options/claranews.phtml

Mvh Ulrich

Fra : godzilla

Dato : 04-04-02 22:16

I've tried my best to understand your posts.. although I don't understand
Danish.. I have a hard enough time with English!

Easynews is $9.98 for 6 gigs or 30 days, which ever comes first.

We do not charge for headers.. and we also multiple your downloads by 0.75 to
cover the encoding overhead.

We also have a web interface to access binary files that are posted to usenet.

I hope I've been able to answer your questions.

Feel free to icq me 53258368 (icq.com) if you have any other questions.

-- Godzilla

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 05-04-02 09:54

On Thu, 04 Apr 2002 21:15:35 GMT, godzilla <support@easynews.comm>
wrote:

> [...]
>
>I hope I've been able to answer your questions.
>
>Feel free to icq me 53258368 (icq.com) if you have any other questions.

Just what i wanted to know. Thanx alot.

Fra : EH

Dato : 06-04-02 03:01

Svend Tvesk? <666@trashcan.dk> wrote in message news:<thpqau86272qrikklhf1qm0fi1c93h5sjq@4ax.com>...

> Just what i wanted to know. Thanx alot.

Bare pas på med ikke at poste Spam. De alene definere hvad der er
spam, og du skriver under på du vil betale dem 500 dollar i timen i
"oprydnings" gebyr hvis de skal fjerne nogle beskeder igen :)