Frekvens på skærmen for lav
Fra : Kasper Simonsen

Dato : 30-03-02 18:28

Mit problem består i at jeg i Windows XP/2000 godt kan sætte min Proview
1770 C3 skærm til 85 Hz ved 1024x768, men i Windows 98 vil den kun lade mig
sætte skærmen til 75 Hz. Hvad kan jeg gøre for at hæve frekvensen?

MVH
Kasper

Fra : Dr. Ahcir

Dato : 30-03-02 19:10

"Kasper Simonsen" <nuclearwarhead@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
mig
> sætte skærmen til 75 Hz. Hvad kan jeg gøre for at hæve frekvensen?

Last ned programmet HZTool, da kan sette ønsket frekvens og legge det til i
..inf filen.
Ikke prøv en høyere oppdateringsfrekvens enn det skjermen er beregnet for da
kan du risikere å ødelegge skjermen.
Se spesifikasjonene til skjermen.
Prog lastes ned her: http://www.warp2search.net/download.php?op=getit&lid=9

Fra : Kasper Simonsen

Dato : 30-03-02 22:56

Rigtig mange tak for dette geniale program.

Med venlig hilsen
Kasper