database til stambøger
Fra : Helle Hansen

Dato : 30-03-02 13:31

Er der nogen som ved hvor man kan få en database til reg. af sine hunde. Det
må godt være et program hvor man kan søge på navn, stambogsnummer, ejer
o.s.v.

Mvh

Helle

Fra : ~ Susanne ~

Dato : 30-03-02 14:00

Hvad med Microsoft Access???

mvh
Susanne

Fra : x Vuf x

Dato : 30-03-02 14:18

Sat, 30 Mar 2002 13:30:37 +0100, Helle Hansen wrote:

>Er der nogen som ved hvor man kan få en database til reg. af sine hunde. Det
>må godt være et program hvor man kan søge på navn, stambogsnummer, ejer
>o.s.v.

WinFamily er ret god.
Og Pet Tree

--
Mvh Sonja webdesigner@***sonpet.com fjern de 3*
http://www.sonpet.com

Fra : Mari

Dato : 30-03-02 19:19

"Helle Hansen" <info@kennel-kjaersgaard.dk> skrev i en meddelelse news:3ca5afef$0$88673$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Er der nogen som ved hvor man kan få en database til reg. af sine hunde. Det
> må godt være et program hvor man kan søge på navn, stambogsnummer, ejer
> o.s.v.

Se nogler forslag til pedigree programmer her:
http://www.pro-boxers.com/pdgrprgms.html

<http://www-personal.une.edu.au/~bkinghor/pedigree.htm>

<http://ourworld.compuserve.com/homepages/pedigreesoftware/>

<http://www.sfbr.org/sfbr/public/software/pedsys/pedsys.html>

http://www.cyberus.ca/~autumngold/pedigree/

Fra : Carina Enevoldsen

Dato : 31-03-02 10:24

Jeg bruger dette, som er et "gratis" program:
http://www.geocities.com/willowind_dals/pedigree.html#1

Det hedder WinCanis pedigree software program
Jeg har iøjeblikket registreret næsten 600 forfædre til mine to Aussier
/Carina