Skal man ha fastnet tlf. til ADSL
Fra : Robert Jacobsen

Dato : 30-03-02 10:56

Jeg ville høre, om der er nogle der ved, om man skal have en fastnet
tlf., før man kan få en ADSL forbindelse. Jeg har stikket, men ikke
noget abonnement.

Jeg er ved at være lidt træt at priserne på stofanet, og ville gerne
skifte til ADSL.

Fra : GiWeo

Dato : 30-03-02 12:47

On Sat, 30 Mar 2002 10:56:25 +0100, Robert Jacobsen
<robja@bigfoot.com> wrote:

> [...]
>noget abonnement.
>
>Jeg er ved at være lidt træt at priserne på stofanet, og ville gerne

Ja, det skal man - for ADSL bliver lagt sammen med den eksisterende
linie, og kan ikke køres alene !

--

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links, Politiscanner og PMR-446 walkie på

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 30-03-02 13:04

"GiWeo" <do@os.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, det skal man - for ADSL bliver lagt sammen med den eksisterende
> linie, og kan ikke køres alene !

Medmindre man vælger CC eller Tiscali som udbyder...

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Mig

Dato : 30-03-02 13:09

Korrekt.

VRØVL.

> Medmindre man vælger CC eller Tiscali som udbyder...
Netop

Mvh.
En ADSL kunde gennem snart 2 år hos wol...

Fra : CO

Dato : 30-03-02 13:27

Såvidt jeg er orienteret skal der være fastnet stik trukket ind i huset, men
du behøver ikke at have et abonnement på fastnet, med mindre der er tale
om TDC.

Tiscali og CyberCity kræver det ikke !

M.v.h.
Claus

Fra : Finn Guldmann

Dato : 01-04-02 10:48

On Sat, 30 Mar 2002 12:46:46 +0100, GiWeo
<do@os.dk> wrote:

> Ja, det skal man - for ADSL bliver lagt
> sammen med den eksisterende linie, og kan ikke
> køres alene !

Man behøver det nu ikke. Men man kommer til at
betale abbon. for det alligevel. Allerfald ved
TDC.

--
MVH Finn Hvorfor er der nogen der har så travlt
med at få arrangeret at vi ikke skal væksle

Fra : Martin S.

Dato : 02-04-02 12:15

"Robert Jacobsen" <robja@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget abonnement.
>
> Jeg er ved at være lidt træt at priserne på stofanet, og ville gerne

Man må vist gerne have et proaccess abonnement hos TDC uden at have
fastnetabb.

Mvh.
Martin S.