Søges: interesserede til ftp og hhtp liste
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 30-03-02 09:47

Jeg har oprettet 2 lister på groupcare - en til ftp og en til http. Hvis
du har lyst til at være med så send mig en mail, så sender jeg dig en
invitation.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Mikael Kern

Dato : 30-03-02 15:31

Hvad kan man være med til?

vh Mikael Kern

--
Mikael Kern - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman - EFP/OB/SNG
Rentals

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 30-03-02 17:31

Mikael Kern <kern@kern.dk> wrote:

> Hvad kan man være med til?

Til at udveksle erfaringer med fx. Quid Pro Quo, AppleShare IP,
NetPresenz og så videre. Der er mange små problemer med at få en server
til at spille og dem kunne vi løse på listen uden at poste 100 vis af
indlæg her i gruppen.

Niels Riis Ebbesen har fx. skrevet en artikel om QPQ i det seneste
nummer af DobbeltKlik (MacBrugers medlemsblad), men følger man den får
man kun problemer (sorry Niels).

Jeg har fået rimelig (ikke 100%) succes med en ftp server med
NetPresenz, men jeg er ikke helt tilfreds, så derfor tænkte jeg at vi
kunne udvikle os på en liste.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 30-03-02 15:56

> Jeg har oprettet 2 lister på groupcare - en til ftp og en til http. Hvis
> du har lyst til at være med så send mig en mail, så sender jeg dig en
> invitation.

Være med til hvad?

-j

--
27.03.02 - 01.04.02:
Sommerhus ved Rørvig med sol og 9600-forbindelse pr. GSM.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 30-03-02 17:32

Janus Sandsgaard <janus@dev.null.dk> wrote:

> Være med til hvad?