Brænder fryser
Fra : Rune Andersen

Dato : 30-03-02 10:00

Jeg har et problem, når jeg sætter en tom cd i min brænder, så fryser den
bare...men hvis jeg tager den ud igen så virker det igen... hvad gør jeg!?

/Rune

Fra : Jens Carsten Hansen

Dato : 30-03-02 13:40

Rune Andersen wrote:
> Jeg har et problem, når jeg sætter en tom cd i min brænder, så fryser den
> bare...men hvis jeg tager den ud igen så virker det igen... hvad gør jeg!?

Prøv at opgradere firmware, det er muligt der er en lille bit-fejl i den
som bliver rettet hvis du overskriver med seneste firmware.
Det er selvf. også muligt at flash-eprom'en i den er defekt, så den ikke
kan opgraderes korrekt - det vil du så opdage hvis du prøver at flashe den.

http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/cdr/cdrf.htm

Hvis det ikke hjælper;

Får den byttet på garantien, hvis den stadig gælder, ellers kan jeg ikke
se hvordan du skulle brænde nogen skiver med den.