Trådløst/mobilt internet
Fra : Gunst Thomsen

Dato : 30-03-02 03:08

Til NG

Jeg søger en løsning, som er egnet til mobilt internet på en subnotebook.
Forbindelsen skal benyttes til email og homebanking, men må gerne være
forholdsvis hurtig. Abonnementet skal primært bruges i Europa samt Saudi
Arabien.
Hvilke løsninger/standarder kan I anbefale? GPRS? HSCSD?
DualBand/TripleBand? Alm. 9.600bps?

På forhånd tak

Jacob Gunst

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 30-03-02 08:39

"Gunst Thomsen" <2700383m001@mail.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilke løsninger/standarder kan I anbefale? GPRS? HSCSD?
> DualBand/TripleBand? Alm. 9.600bps?

Nokia har lavet et nyt CardPhone der også understøtter GPRS.
Start her: http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/d211/

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Jens

Dato : 30-03-02 09:13

> "Gunst Thomsen" <2700383m001@mail.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>
> Nokia har lavet et nyt CardPhone der også understøtter GPRS.
> Start her: http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/d211/

Ja, og det ser ud til at de understøtter GPRS i Saudi Arabien.......
<http://www.google.com/search?hl=da&q=GPRS%2BArabia&btnG=Google-s%F8gning&l
r=>

Jens